Festivalski, rock & chic outfit [OOTD #16]

INmusic festival danas ujutro je završio, no mislim da nije prekasno za jedan festivalski, rock & chic ljetni outfit. Majica bez rukava sa zanimljivim Rolling Stones printom stigla mi je sa Shein stranice i mogu reći da je odlična. Majica sa printom – totalno in, ali in su trenutno i sunčane naočale sa zrcalnim staklima pa su se i one našle u ovoj kombinaciji. 🙂

Majica – Shein LINK za naručiti
Traperice – Mango
Košulja – Shein LINK
Tenisice – VANS
Narukvice – DIY
Sunčane naočale  – eBay

Ako odlučite naručiti ovu majicu bez rukava, preporučam vam da uzmete veličinu veću od one koju inače nosite, a možda čak i dvije veličine više. Ja sam uzela veličinu XL, a inače nosim S-M (visina 170 cm, 55 kg). U svakom slučaju, prije narudžbe svakako pogledajte mjere koje su napisane na Shein stranici. Kvaliteta majice je odlična, print je zaista dobro napravljen i mislim da neće biti problema s njim niti nakon mnogo pranja u perilici. :)

* * *

Kako vam se sviđa ova kombinacija?
❤

xoxo,

mateja

Oglasi

9 thoughts on “Festivalski, rock & chic outfit [OOTD #16]

  1. Edga kaže:

    OLIVAL

    Ovaj mi se post svidio jer se sadržajno izdvaja od ostalih, a sam mi je outfit odličan. Obožavam ležerne, ali zanimljive i kul kombinacije. Da ne spominjem društvance na posljednjoj fotki. 🙂

    Pratim i na FB. 😉

Komentiraj

