Summer in the city [OOTD #17]

Ljeto je u gradu pa stiže još jedan ljetni outfit. Ponovno podržavam Borovo i nosim Startas tenisice s pepita uzorkom. Kratke hlačice visokog struka, majica iz Hard Rock Cafea i jednostavan crni kimono – za mene savršena kombinacija za jedan topli ljetni dan. 🙂

Kimono – Shein LINK za naručiti
Majica – Hard Rock Cafe (Budapest)
Hlače – Second hand
Tenisice – Startas
Nakit – DIY
Sunčane naočale  – New Yorker

Ako odlučite naručiti ovaj kimono, postoji u tri boje – bijela, crna i tamno plava. Ja sam se odlučila za crnu jer znam da ću kimono u toj (ne)boji sigurno često nositi. Veličina je one-size (duljina:69cm, duljina rukava:51cm, prsa:122cm), no veličina je takva da ga mogu nositi žene od XS do XL. Kvaliteta izrade kimona je solidna, jedino treba paziti na resice na rubovima kako bi ostale na svom mjestu. Kimono je trenutno na sniženju, a cijena mu iznosi US$16.99 (US$26.99). 🙂

* * *

Kako vam se sviđa ova kombinacija?

xoxo,

mateja

 

Oglasi

12 thoughts on “Summer in the city [OOTD #17]

  1. Danijela kaže:

    AVENE…Počela sam pratiti tvoj blog kad mi je iskočio u google tražilici kad bih tražila iskustva o određenim kozmetičkim proizvodima..jel ima nešto da nisi isprobala?

  2. Marina Grubić kaže:

    Blog pratim odavnoo, a najdraže su mi recenzije proizvoda koji dolaze ili su tek došli u prodaju.😊☺

    FB: Marina Grubić
    AVENE

  3. Maja V Slaviček kaže:

    Predobra mi je ova kombinacija,inace nisam neki
    pisac komentara,više sam čitatelj i pratim dosta blogova,
    jer obožavam čitati razne rubrike o kozmetici,odjevnim predmetima
    i zdravlju.
    Ovaj kimono mi se jako sviđa,da mislim da ću si i ja nabavit takav jedan isto u crnoj boji,jer mi onda paše na dosta stvari.
    I obavezno igram za nagradnu AVENE,baš bi voljela isprobati
    te njihove kreme iz te linije Rich,trebala bi dobru ekstra hidratantnu kremu,jer od kad sam rodila drugo dijete lice mi je kao sahara 🙂

  4. Ines Kristić kaže:

    Budući kako je ovo najnoviji post, koketirati cu njega. Odmah mi je za oko zapao ovaj kimono sa Resicama 🙂

    Iskreno, nesjecam se koji je bio prvi tvoj post sto sam pročitala 😦 ali svi suvmi dobri i puni informacija. Uvijek na mobitelu na putu za posao čitam blog i ona kad mi se svidi neki proizvod samo napravim screenshot da ga ne zaboravim kupiti hh

    Fb: Ines Kristić

    AVENE

Komentiraj

