Aura So Dolly So Sweet limitirana kolekcija + POKLON

Nedavno sam imala čast prisustvovati predstavljanju nove AURA limitirane kolekcije So Dolly So Sweet, a danas ću sa vama podijeliti fotografije, svoje dojmove, ali i jedan lijep poklon na kraju ovog posta. 😉

Kolekcija sadrži dvije vrste umjetnih trepavica (13 Oh so pretty & 14 Look at me), dvije nijanse ruža za usne (226 Patisserie & 227 Sugarbabe), dvije nijanse rumenila (226 Patisserie & 227 Sugarbabe), dvije nijanse laka za nokte (438 Miss Patisserie & 439 Sugarbabe) i highlighter u gelu. Rekla bih da je ova kolekcija odlična za ljeto jer su nijanse skroz nježne i divno se uklapaju u ljetne kombinacije.

Umjetne trepavice 13 Oh so pretty & 14 Look at me

Umjetne trepavice još nisam isprobala, no sa svim Aura umjetnim trepavicama koje sam do sada probala sam bila zadovoljna. Trepavice broj 13 Oh so pretty neodoljivo podsjećaju na Aura 10 Slightly Nightly umjetne trepavice koje sam koristila i koje su odlične. Trepavice broj 14 Look at me su nešto ekstremnije od prethodnih, no uz neki večernji look će odlično izgledati. Uz njih se ne dobije ljepilo za umjetne trepavice, tako da je taj proizvod potrebno kupiti zasebno. Aura umjetne trepavice su dosta ugodne za nošenje i nisu teške na očima. Imaju vrlo tanku trakicu koja prijanja uz rub kapka pa se vrlo lako stavljaju. Ne smetaju za oči, čak i ako ih imate čitavu večer i čitavu noć.

Rumenila 226 Patisserie & 227 Sugarbabe

Dvije nove nijanse među Aura Glorious Cheeks rumenilima – jej! Posebno mi se sviđa reljef jagodica na rumenilima, no znam da je to manje važno jer će se ovako i onako maknuti nakon određenog broja korištenja. Ambalaža je ista kao i kod svih ostalih Aura rumenila. Nijansa 226 Miss Patisserie je tamnija ružičasta i čini mi se da će mi odlično odgovarati kada potamnim na moru. Nijansa 227 Sugarbabe je nježnija ružičasta i divno izgleda na obrazima. Pigmentacija oba rumenila je solidna i može se nadograđivati po potrebi. Lako se nanose i lako se blendaju. Također, ova rumenila nisu mat te obje nijanse u sebi sadrže sitan srebrni shimmer, no on se na licu skoro i ne vidi.

Ruzevi za usne 714 Miss Patisserie & 715 Sugarbabe

Iz Aura Final Matte kolekcije ruževa do sada sam imala dvije nijanse i sa obje sam od prvog korištenja bila prezadovoljna. Nove dvije nijanse stigle su sa ovom limitiranom kolekcijom, a to su 714 Miss Patisserie (tamnija ružičasta nijansa) i 715 Sugarbabe (nježna nude-ružičasta nijansa). Pigmentacija im je odlična i u jednom potezu dobivate željenu nijansu na usnama. Nanose se lako i ravnomjerno. Miris ruževa podsjeća na vaniliju i s tim nisam baš presretna, no taj miris mi ne smeta kada nanesem ruž na usne. Ruževi ne sadrže parabene i dermatološki su ispitani. Zaista mogu dugo trajati na usnama, imaju mat finish, ne isušuju usne i hidratantni su. Kod nijanse 715 Sugarbabe je mali minus što ističe suhe dijelove usana pa je prije nanošenja ruža nužno nanijeti balzam za usne. U svakom slučaju, ovi ruževi imaju sve moje preporuke.

Highlihgter u gelu So Sweet

U zadnje vrijeme me zanimaju svi mogući highlighteri koji postoje na tržištu i baš ih volim koristiti. Ovakav highlighter još nisam imala u kolekciji, tako da sam sretna što je Aura u So Dolly So Sweet limitiranu kolekciju uključila highlighter u ovom obliku. Radi se o gelu koji u sebi ima sitne srebrne šljokice koje se dosta intenzivno vide na koži nakon nanošenja. Dolazi u staklenoj teglici u količini od 25 ml i imam osjećaj da ga nikada neću potrošiti do kraja. Može se koristiti i na licu i na tijelu, no meni je nekako pogodniji za tijelo jer se zaista jako sjaji. Treba ga nanositi u vrlo malim količinama, upravo zbog njegovog intenzivnog sjaja. Može se koristiti i kao sjenilo za oči, no na mojim masnim kapcima to ipak ne funkcionira najbolje. Također, brzo se suši pa ga je potrebno brzo razmazati na dijelove kože koje želite da se sjaje.

Lakovi za nokte 438 Miss Patisserie & 439 Sugarbabe

Iako imam mnogo lakova za nokte, čini mi se da ružičastih nijansi nemam u nekom velikom broju. Ovo su dvije divne ružičaste nijanse – 438 Miss Patisserie i 439 Sugarbabe. Nijanse više ili manje odgovaraju nijansama rumenila i ruževa za usne. Lakovi imaju odličnu srednje debelu četkicu koja omogućava lako i brzo nanošenje, tj. lakiranje. Lako se nanose i četkica ne ostavlja one ružne crte po noktima. Suše se vrlo brzo i lijepo se sjaje kada se u potpunosti osuše na noktima. Za dobivanje željene nijanse na noktima potrebna su dva tanka sloja laka. Trajnost na noktima im je solidna, uz sve normalne kućanske poslove lak bi vam na noktima mogao izdržati do 7 dana.

* * *

POKLON ZA VAS! 

Jedna najsretnija čitateljica osvojit će cijelu Aura So Dolly So Sweet limitiranu kolekciju. Naravno, ruževi koje će dobitnica dobiti neće biti otvoreni poput ovih sa fotografije ispod. 😉

PRAVILA DARIVANJA:

  • U komentar ispod ovog posta napišite svoje ime i prezime (ili barem prvo slovo prezimena).
  • Like na Facebook stranicu Beauty corner by Iveee (ako već niste).
  • Like na objavu o ovom darivanju na Facebook stranicilink.
  • Podijelite objavu o darivanju na svojoj Facebook stranici. (objava mora biti javna/public) [opcionalno – dodatna šansa]
  • Darivanje traje od 19.7.2016. do 26.7.2016. do 23:59 h.
  • Dobitnicu biram random.
  • Dobitnica će biti objavljena ovdje na blogu u ovom postu i na mojoj Facebook stranici 29.7.’16. te mi se mora javiti sa svojim podacima na mail (Kontakt) ili u inbox na Facebook-u u roku od 48 h od objave.
  • Ukoliko se dobitnica ne javi u roku od 48 h biram drugu dobitnicu.

Darivanje je otvoreno za čitateljice iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore i Slovenije! (Ukoliko dobitnica nije iz Hrvatske paket joj šaljem autobusom, tako da odmah znate vi koje se prijavljujete izvan RH.)

Sretno svima!

* * *

DOBITNICA je Matija R.! Dobitnici sam poslala mail na onu e-mail adresu koju je ostavila u prijavi, a ima 48 sati da odgovori na taj mail i pošalje mi svoje podatke kako bih joj mogla dostaviti nagradu. Ako se dobitnica ne javi u zadanom vremenu, biram drugu dobitnicu. :)

xoxo,

aa

Oglasi

266 thoughts on “Aura So Dolly So Sweet limitirana kolekcija + POKLON

  1. Marija Nikolić kaže:

    Volim Aurine proizvode,te tako koristim dosta njih!Zaista mi znači svaka recenzija koju objaviš za neki njihov proizvod koji nisam još probala. I naravno pridružujem se nagradnoj igri za narukvicu do 20.9 #NARUKVICA Pratim te i na instagramu mara_nikolic_ ,Fejsu Marija Nikolić Pozzz

  2. Tamara Živković kaže:

    Od ovog teksta sam počela da te pratim. Ali ne zbog giveaway-a već zbog aurine kolekcije koje nisam imala pre toga. Super si :* #OLIVAL

Komentiraj

