HELLO SUMMER ulje & pekmez za suncanje sa sljokicamaa

Isprobala sam dva Hello Beauty noviteta koja su ovo ljeto vrlo tražena od svih djevojaka i žena koje vole ulja za tijelo i šljokice. Radi se o Hello Summer Brončanom ulju za kožu i kosu sa zlatnim šljokicama i Hello Summer Pekmezu za sunčanje sa šljokicama. Isprobala sam proizvode ove vrste od raznih brendova pa se veselim podijeliti sa vama svoje dojmove o ovim novitetima jer ih zaista imam sa čime usporediti.

Odmah ću prijeći na stvar i reći da ove proizvode jako volim, ali od mene dobivaju vrlo dobru ocjenu. Naravno, to nije uopće loše, a u nastavku ćete moći pročitati zašto mislim da su vrlo dobri.

Hello Summer Brončano ulje za kožu i kosu sa zlatnim šljokicama

Otkako sam prije dvije godine isprobala ulje sa zlatnim šljokicama moram priznati da sam luda za takvim proizvodima. Jednostavno volim koristiti ulja za njegu kože, a volim i šljokice pa je ovo odlično jer em je ulje em sadrži puno šljokica. Kombinacija blagotvornog ulja nevena i masline njeguje kožu te je čini mekom, a daje joj i nijansu tamniju boju. Ulje je ugodno na koži, vrlo brzo se upija te ne ostavlja masne tragove. Pogodno je i za nanošenje na kosu, no u tu svrhu ga nisam koristila jer mojoj kosi ne pašu ovakva ulja. Ono što mi se sviđa kod ovog ulja jest to što je zaista vrlo ugodno na koži i što ima vrlo blag ljetni miris. Nije intenzivan, no tu je i zaista podsjeća na ljeto, mote i plažu. Dozira se pomoću pipete i to mi se čini praktično. Možete iskoristiti točno onu količinu ulja koju želite i nema straha da ćete proliti previše ulja. Šljokice su na koži skoro neprimjetne i moram priznati da mi je to mali minus kod ovog proizvoda. Ok, to će odlično odgovarati onima koje ne vole puno šljokica po tijelu, no ja bih ipak voljela da ih je nešto više i da se više primjećuju na koži. Na fotografijama se točno vidi kako izgledaju šljokice u bočici kada ona mirno stoji 10-ak minuta i kako izgleda kada se protrese bočicu prije upotrebe. Šljokica ima zaista jako puno, no one su vrlo vrlo male. Količina: 30 ml / Cijena: 54,90 kn.

Hello Summer Pekmez za sunčanje sa šljokicama

Pekmeze za ubrzano tamnjenje sam počela koristiti prošlo ljeto i većinom proizvoda te vrste sam bila zadovoljna. Razlika je bila u mirisu, ljepljivosti i sličnim ˝sitnicama˝. Hello Summer pekmez postoji u verziji bez zaštitnog faktora (nju sam isprobala) i verzija sa zaštitnim faktorom. Pošto je pekmez koji ja imam bez zaštitnog faktora, uz njega se MORA koristiti proizvod sa zaštitnim faktorom. Također, ako ste izrazito svijetle puti budite vrlo oprezne sa ovakvim proizvodima jer biste lako mogle izgorjeti i napraviti samo štetu svojoj koži.

Pekmez je obogaćen Shea maslacem i maslinovim uljem koje je zaslužno za meku kožu. Šljokice će pomoći da vam koža instantno izgleda za nijansu tamnija, a beta karoten bi trebao pomoći da prije potamnite. Pekmez ima vrlo gustu i masnjikavu teksturu, no lako se razmazuje. Naravno, nešto duže morate pričekati dok se on u potpunosti ne upije, no tako je sa svim pekmezima za ubrzano tamnjenje. Šljokice su, baš kao i kod ulja, vrlo neprimjetne. Rekla bih da je ovom proizvodu minus to što nema zaštitni faktor, no pošto postoji verzija koja sadrži zaštitni faktor onda nemam što puno pričati o tome i žaliti se. Miris je vrlo blag i ne zadržava se na koži. Plus je definitivno to što pekmez NE ostavlja tragove po odjeći, ručnicima i ostalim stvarima koje vam mogu doći pod ruku nakon što ga nanesete na tijelo. Čak i ako zamažete neki komad odjeće ovim pekmezom, fleka se vrlo lako može oprati. Također, pakiranje je dovoljno veliko za cijelo ljetovanje od, recimo, 2 tjedna. Količina: 200 ml / Cijena: 74,90 kn. (Pekmez sa zaštitnim faktorom – Količina: 200 ml / Cijena: 94,90 kn)

* * *

Jeste li isprobale neki od ova dva proizvoda? Koristite li pekmeze za ubrzano tamnjenje i ako da, koji vam se pokazao najboljim?

xoxo,

aa

Oglasi

8 thoughts on “HELLO SUMMER ulje & pekmez za suncanje sa sljokicamaa

  1. Karla kaže:

    OLIVAL
    Nisam isprobala ove proizvode, ali koristila sam suha ulja i super su za dehidriranu kožu nakon sunčanja. Nisam se dosad usuđivala kupovati ovakva ulja sa zlatnim česticama jer sam inače blijeda, pa sam se bojala da će to smiješno izgledat. Ali ovo se čini super, taman po mom ukusu 🙂

  2. Marya kaže:

    OLIVAL / blog sam počela pratiti davno, slučajno naletila i ostala dugo … obozavam sljokice i bilo mi je jako žao jer ga nisam uspjela uhvatiti kad sam bila na moru, a kod nas ga nema kupiti….steta, a baš volim da se sjajim 🙂 (FB Marija Kresic Bandic)

Komentiraj

