Njega koze nakon duljeg izlaganja suncu

Koži je potrebna kvalitetna zaštita od sunčevih zraka, no isto tako joj je potrebna i kvalitetna njega nakon što je izložena suncu nekoliko sati. Iako nam se nekada može činiti da je dovoljno to što smo kožu namazali proizvodom za zaštitu od sunca i da joj ne treba ništa više, to je krivo. Uostalom, svi znamo da izlaganje kože suncu može potaknuti njezino prerano starenje, može je isušiti, a u najgorem slučaju može dovesti do raka kože o kojem sam vam pisala u ovom postu. Sunce, vjetar i morska sol isušuju kožu te joj je nakon izlaganja tim faktorima itekako potrebna hidratacija. Nije važno jeste li izgorjeli ili niste, koži uvijek treba hidratacije kako bi se lakše obnavljala i kako bi ostala zdrava.

Nakon povratka s plaže, gdje ste se kupali i sunčali, najbolje bi bilo kožu prvo isprati blagim i hidratantnim gelom za tuširanje kako bi se s nje skinula sva sol i ostale tvari koje ste možda pokupili na plaži. Nakon tuširanja na red dolaze hidratantne kreme i losioni koji će pomoći koži da se obnovi i koji će joj vratiti vlagu. Ja sam pronašla nekoliko takvih krema i losiona koji mi odgovaraju, od kojih neke koristim već neko dulje vrijeme i kojima sam jako zadovoljna.

MIXA Multi-Comfort Refreshing Body Milk*
For Dried-Out & Sensitive Skin

Radi se o mlijeku za tijelo koje hrani, omekšava i ublažava isušenost, grubost, napetost, svrbež i peckanje kože. Ja bih zapravo rekla da ovo nije mlijeko već krema jer je tekstura vrlo gusta i prije podsjeća na kremu nego na mlijeko. Uglavnom, formula je obogaćena Cold kremom te mješavinom aktivnih sastojaka koji obnavljaju zaštitni sloj kože. Trenutno hrani i hidratizira kožu, ublažava iritacije, crvenilo i pruža osjećaj ugode na koži. Pogodno je za osjetljivu kožu jer je formula napravljena s minimalnim rizikom od alergija. Tekstura je na prvi pogled vrlo gusta, no kada se krene razmazivati toplina prstiju je omekša i ona postane pravo mlijeko za tijelo. Lako se razmazuje i brzo se upija. Ima vrlo blag i ugodan miris koji se zadržava neko kratko vrijeme na koži. Dozira se pomoću pumpice i to je kod mene plus. Ne sadrži parabene niti umjetna bojila. Dermatološki je testirano na osjetljivoj koži i koži sklonoj reakcijama. Količina: 400 ml / Cijena: 40-50 kn (sastojci)

Uriage Bariesun After Sun Repair Balm*
For Every Skin Type

Odličan balzam za njegu kože nakon sunčanja, no o njemu sam zaista sve napisala nedavno u ovom postu pa pogledajte tamo, ako već niste. 😉

La Roche Posay Lipikar Baume AP+ Balm
For Dry Skin

O ovom balzamu pričam već dvije godine i ne mičem se od njega. Balzam koji je pogodan i za iznimno suhu kožu te dječju osjetljivu kožu. Vraća koži lipide, djeluje protiv iritacija, svrbeži, crvenila kože nakon sunčanja i sl. Ne sadrži parabene, parfeme i mogu ga koristiti i osobe sklone atopiji. Trenutno umiruje kožu i zaista pomaže kada vam je koža jako suha. Prije sam koristila Lipikar AP balzam, a ovo je poboljšana verzija tog balzama. Novi aktivni sastojak Aqua Posae Filiformis pomaže u ponovnom uspostavljanju i stabilizaciji ravnoteže kožnog mikrobioma te u obnavljanju i očuvanju zaštitne funkcije kožne barijere. Također, formula je obogaćena niacinamidom i karite maslacem (20%). Tekstura je dosta gusta i masnjikava, no vrlo lako se razmazuje i relativno brzo se upija u kožu. Ne ostavlja mastan niti ljepljiv sloj na koži. Vrlo je lagan i ugodan na koži, a pruža i osjećaj hlađenja. Ovo me doslovno spasilo kada sam pocrvenjela prošlo ljeto i koža mi se nije uopće ljuštila. Količina: 200 ml / Cijena: 120-130 kn (sastojci)

Eucerin AquaPorin Active Intensive Body Lotion*
For Dry & Sensitive Skin

Eucerin AQUAporin ACTIVE je vrlo bogat i intenzivan losion za tijelo koji pruža intenzivnu i dugotrajnu hidrataciju. Namijenjen je suhoj i osjetljivoj koži, no odgovarat će i onima sa normalnom kožom. Formula je posebno razvijena kako bi pružila intenzivnu hidrataciju čak i onih dubljih slojeva epiderme. Losion se jako lijepo i lako razmazuje te se vrlo brzo upija. Nije mastan i jako je ugodan na koži. Odmah po nanošenju osjeća se ugoda na koži jer lagano hladi i osvježava. Ovaj losion za tijelo sadrži gluko-glicerol, koji je aktivni sastojak za koji je znanstveno dokazano da aktivira vlastiti sustav hidratacije kože pomoću akvaglicerolporina. Tekstura losiona je lagana i vodenasta, a miris je srednje intenzivan, no vrlo ugodan. Miris se ne zadržava dugo na koži, a to je za mene plus jer po velikim vrućinama ne volim osjetiti jak miris losiona za tijelo na sebi. Sviđa mi se što se dozira pomoću pumpice pa je korištene vrlo lako jer ne treba otvarati ili odvrtavati poklopac. Količina: 400 ml / Cijena: oko 130 kn (sastojci)

Olival SunSOS Aftersun Lotion*
For Every Skin Type

Losion je namijenjen njezi kože nakon sunčanja, a pogodan je za svaki tip kože. Umiruje nadraženu kožu nakon izlaganja suncu, potiče regeneraciju i obnavlja kožu. Blagi aktivni sastojci, a to su aloe vera, maslinovo ulje i pantenol njeguju i potiču prirodnu obnovu oštećenih stanica kože. Ne sadrži parabene. Daje efekt hlađenja i ugode na koži. Tekstura mu je vrlo lagana, lako se razmazuje i odmah se upija u kožu. Ima blag, skoro neprimjetan miris. Ovaj losion osim što umiruje i regenerira kožu, daje joj zdravi izgled, a djeluje i na produženi efekt preplanulosti. Količina: 200 ml / Cijena: oko 40 kn (sastojci)

Afrodita Sun Care SOS Lotion & SOS Calming Gel
For Every Skin Type

Ova dva proizvoda su zapravo jedna te ista stvar, samo je razlika u naljepnici na ambalaži (plava naljepnica – starija verzija, žuta naljepnica – nova verzija). Ovaj proizvod sam spominjala već nekoliko puta na blogu i ne krijem svoje oduševljenje istim. Recenziju sam pretprošlo ljeto pisala ovdje i sve što sam tamo napisala još uvijek vrijedi. Znači, već dvije godine koristim ovaj proizvod i obožavam ga. Ono što pretprošle godine nisam znala niti sam napisala u recenziji jest to da ovo čudo pomaže i kada vam pri kuhanju ulje skoči na ruku – jedino mi ovo zaista pomogne i nikada mi se nije pojavio onaj ružan balončić kada sam namazala ovim proizvodom mjesto gdje sam se opekla. Odličan, odličan proizvod!

Evo i slikovitog primjera da vidite kako izgledaju teksture svih spomenutih balzama i losiona za njegu kože nakon sunčanja. Poredala sam ih točno onako kako su posloženi na fotografiji ispod. 🙂

* * *

Jeste li isprobale neki od ovih proizvoda?
Koje proizvode vi koristite kao njegu nakon izlaganja suncu?
❤

xoxo,

aa

*PR proizvod

Oglasi

8 thoughts on “Njega koze nakon duljeg izlaganja suncu

  1. Marijana Koštić kaže:

    Članak je odličan i pomaze da odlucim koje proizvode kupiti jer obozavam se suncati i znam koliko je vazna njega i hidratacija poslije ..i ja se uvijek poslije suncanja obilno mazem losionima s aloe verom,bisabololom,pantenolom koji hlade i obnavljaju kozu. A sada cu isprobati i Mixin i Afrodita SOS. Obozavam i I after sun losione koji hlade a ujedno sadrze svjetlucave cestice tj.sljokice jer volim blistavi sjaj na preplanuloj kozi.
    (za Olival zlatno ulje sa sljokicama nagr.igra)

Komentiraj

