Dekorativa koju nosim na more [ljetovanje 2016]

Ljetovanje – napokon! Tome se veselim čitavu godinu. Prošle godine sam na more ponijela previše dekorativne kozmetike pa sam ove godine odlučila ponijeti što manje proizvoda. Probrala sam čitavu svoju kolekciju šminke i uzela samo ono što znam da ću koristiti u ta dva-tri tjedna ljetovanja. Inače se ljeti jako malo šminkam, no ipak za večernji izlazak ili odlazak u kino volim izgledati lijepo jer kod mene ne vrijedi ono ˝I woke up like this flawless˝. 😛

Ako pratite moju Facebook stranicu i Instagram profil, znate da sam napokon kupila dugo željenu The Balm In theBalm of Your Hand paletu. Ona sadrži skoro sve što mi je potrebno na ljetovanju i puno mi je olakšala odabir proizvoda koje želim ponijeti. Četiri nijanse sjenila za oči, tri nijanse rumenila, bronzer (Bahama Mama), highlighter (Mary-Lou Manizer) i dva kremasta ruža za usne/rumenila. Zaista mi nije potrebno niti jedno drugo rumenilo ili sjenilo jer je ova paleta zakon! 🙂

Tekući puder koji sam ponijela je moj najdraži Catrice All Matt plus 015 Vanilla Beige, a korektor je Catrice Liquid Camouflage high coverage concealer 010 Porcellain. Ta dva proizvoda su se našla u favoritima za prošlu godinu (link), a sigurna sam da će biti u favoritima i za 2016. godinu. Za obrve je tu Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade u nijansi Medium Brown. Otkako sam kupila ovaj proizvod on mi je favorit kada su obrve u pitanju i samo njega koristim za popunjavanje obrva. Naručila sam ga sa Net-A-Porter stranice i moram priznati da mi je to bila jedna od najdražih online kupnji – free shipping, brza dostava, diiivna crna kutija u kojoj je stigao proizvod, a dobila sam i nekoliko samplića iako sam kupila samo jedan proizvod od cca. 90 kn. 😛

Iako se u The Balm paleti nalazi Mary-Lou Manizer highlighter, ponijela sam i Aura highlighter u gelu* iz limitirane kolekcije So Dolly, So Sweet. On će biti odličan za ljetne večeri i šetnje u lepršavim haljinicama. Cijelu So Dolly, So Sweet kolekciju sam predstavila ovdje pa možete škicnuti.

Pošto ću na moru biti dva-tri tjedna odabrala sam tri nijanse laka za nokte, nek se nađe. Ovako i onako na moru mijenjam lak na noktima svakih 4-5 dana pa će tri nijanse biti taman. Uzela sam Essie Bahama Mama (swatch), Essence Beauty Bloggers Secrets LE 04 Shine Bright (swatch) i Aura So Dolly, So Sweet LE 439 Sugarbabe* (swatch).

Maskare sam odabrala dvije jer ih obje želim dobro testirati prije nego napišem recenziju, a što je bolje od testiranja po ljetnim vrućinama. Prva maskara je L’Oreal Superstar Red Carpet Black*, a druga je L’Oreal Miss Hippie Mega Volume maskara. Prva maskara je dvofazna, prvo se nanosi bijela baza koje produljuje trepavice i daje im veći volumen, a nakon toga se nanosi crni dio maskare koji upotpuni cijelu priču. Isprobala sam ovu maskaru, točnije koristila sam je neko vrijeme i za sada mi se jako sviđa rezultat koji daje. Druga maskara je novitet koji sam također isprobala, no nisam uspjela steći potpuni dojam pa je želim još testirati. Četkica nije onakva kakvu inače volim kod maskara, no vidjet ćemo.

Za usne sam razmišljala ponijeti samo balzam, no ipak sam uzela dva tekuća mat ruža za usne i jedno sjajilo. Ne zauzimaju mnogo mjesta pa nek se nađu za svaki slučaj. Ruževi su Colourpop Ultra Matte Lip u nijansama Are N Be Cheap Thrills. Colourpop tekuće ruževe sam već dugo pokušavala nabaviti i sada kada su u mojim rukama ne mogu ih prestati nositi na usnama. Sjajilo koje sam ponijela je Reviderm Mineral Lacquer Gloss 1W Beach Peach*. Divno sjajilo, divna nijansa i divna formula i osjećaj na usnama.

Colourpop Cheap Thrills / Are N Be // Reviderm Beach Peach

* * *

Što vi od dekorativne kozmetike nosite sa sobom na ljetovanje?

xoxo,

aa
*PR proizvod

Oglasi

19 thoughts on “Dekorativa koju nosim na more [ljetovanje 2016]

  1. divazg kaže:

    I meni je catrice kamuflaza odlicna 🙂
    Koristim je kao korektor za podocnjake, zadovoljna sam s prekrivanjem, ne nakuplja se i ne isusuje me 🙂
    Lajkam essie i aura lakice :)))

  2. Jelena M. kaže:

    Otprilike je i moj meseser slicnog sadrzaja. Samo sto obavezno ponesem vise lakova.. 😂Nikad ne znam koji cu pozeleti da nanesem na nokte.
    OLIVAL

  3. Olivera kaže:

    OLIVAL-već duže vrijeme pratim tvoj blog,ali mi je posebno zanimljiv ovaj post jer ja imam naviku sa sobom na ljetovanje nositi previše makeupa,a i paleta mi je divna i nažalost izmaknula iz ruku

Komentiraj

