Summer with Zaful

Nakon Shein i Romwe stranica sa odličnom i povoljnom odjećom i modnim dodacima, otkrila sam i Zaful.com stranicu. Naručila sam nekoliko stvari sa stranice i čekam da stignu, a dok se to ne dogodi ovdje ću vam staviti neke primjere kakve proizvode možete pronaći na spomenutoj stranici i po kakvim cijenama. Čini mi se da su im cijene odlične i vrlo povoljne, a od cura koje su već naručivale sa Zaful stranice čula sam da su zadovoljne sa svim proizvodima koje su naručile. Naravno, treba paziti na mjere koje su napisane pored svakog artikla jer su uglavnom točne i mogu vam uvelike olakšati odabir veličine prilikom naručivanja. Svi artikli koje ću vam ovdje pokazati su ili ispod 100 kn ili maksimalno 110 kn. 🙂

KUPAĆI KOSTIMI

lijevi LINK / desni LINK

20160427190522_33149-horz

HALJINE

lijeva LINK / desna LINK

20160726163835_29694-horz

BLUZE

lijeva LINK / desna LINK

20160623153354_14743-horz

TORBE

lijeva LINK / desna LINK

20160513165749_91431-horz

SUNČANE NAOČALE

lijeve LINK / desne LINK

20160606093331_26900-horz

* * *

Kako vam se sviđaju artikli koje sam odabrala za ovaj post?
Jeste li možda naručivale sa Zaful stranice?

xoxo,

aa

Oglasi

7 thoughts on “Summer with Zaful

  1. Kristina P kaže:

    Kristina P – sad me zanima šta si naručila sa njihove stranice i kako ćeš biti zadovoljna kada ti to stigne. 🙂 🙂 🙂
    (igram za olival)

Komentiraj

