ZAFUL Reviews – yay or nay?! #1

page

Prije nekoliko dana stigao mi je paket sa narudžbom sa Zaful stranice. Naručila sam dva bikinija, sunčane naočale i bijelu haljinicu. Od ta četiri proizvoda njih tri su se pokazala odličima, dok jedinim ipak nisam u potpunosti zadovoljna. Vidjet ćete sve u nastavku ovog posta…

SUNČANE NAOČALE LINK

U zadnje vrijeme jako volim razne sunčane naočale i nakupilo ih se podosta u mojoj kolekciji, ali ove su jedne od najposebnijih i drugačijih. Roze špiglirane naočale koje su privukle pažnju već kada sam ih prvi put prošetala vani. Ono što mi je vrlo važno kod ovakvih ‘fejk’ naočala jest da me ne boli glava kada gledam kroz njih, a ove su upravo takve da zaista ne boli glava od njih. Nosila sam ih čitav jedan dan po najjačem suncu i nisam imala nikakvih problema, nije me boljela glava i normalno sam mogla gledati kroz njih. Stigle su odlično zaštićene. Naravno, mislim da ih nije zdravo nositi stalno, ali da su fora – jesu! Cijena im je $4.56. YAY!

ZELENI BIKINI LINK (vel. L)

Malo sam se bojala naručiti bikini jer nisam znala jesu li mjere na Zaful stranici točne i hoće li mi veličina koju izaberem odgovarati. Kao što možda znate, u zadnje vrijeme sam se malo povećala u skoro svim dijelovima tijela i nisam vjerovala da bi mi čak i najveća veličina mogla odgovarati. Trenutno su moje mjere 95-75-105, da vam bude lakše shvatiti zašto sam uzela veličinu koju sam uzela. Ipak, odlučila sam riskirati i naručila ovaj divan zeleni bikini u veličini L i odličan je. ODLIČAN! Gaćice imaju podstavu, a to inače ne očekujem kod bikinija koji se naručuju preko sličnih stranica. Također, gornji dio ima podstavu i tanku spužvicu (ne može se izvaditi). Gaćice su vrlo udobne, ugodno sam se iznenadila, iako su nešto više rezane od standardnih gaćica (svejedno dovoljno prekriju stražnjicu, nemate brige). Gornji dio nema vezanje na leđima već ga morate navući preko glave, a to je jedini minus ovom bikiniju. Cijena ovog bikinija trenutno je $12.78. BIG YAY!

ANANAS BIKINI LINK (vel. L)

Ovaj bikini sam već dugo gledala na eBayu, no nisam ga htjela naručiti jer sam se bojala da nije beš neke kvalitete, no priznajem da sam se prevarila. Kao i prethodni bikini – ODLIČAN! Kao prvo, ovaj bikini set može se nositi na obje strane. S jedne strane je bijele boje sa ananasima, dok je s druge strane žut, tj. s druge strane nalazi se mnogo ananasa u presjeku. Vrlo zanimljiv bikini i zaista odlične kvalitete. Ovdje se gornji dio normalno veže i na leđima i iza vrata pa ga je mnogo jednostavnije obući nego gornji dio prethodno spomenutog bikinija. Iako su mjere ovog bikinija za veličinu L – 91-96/71-76/96-101, ja savršeno stanem u njega iako u bokovima imam 105 cm. Cijena ovog bikinija trenutno je $12.53. YAY!

BIJELA HALJINICA LINK (vel. XL)

Ovako, za ovaj proizvod sam pretpostavljala da će mi biti ovakav jer sam visoka cca. 180 cm. Da malo bolje objasnim, radi se o haljinici u veličini XL, koja po mjerama napisanima na stranici treba biti duga 84 cm, a u realnosti je skoro 10 cm kraća. Znači, meni će poslužiti kao majica. Da ne bude sve negativno jer ipak nije sve negativno, materijal je u redu i izrada je dosta kvalitetna (ne vire končići i sve je kvalitetno sašiveno). Rukavi su zanimljivi jer su ramena gola, a ostatak rukava seže otprilike do lakta. Materijal je relativno providan pa sam namjerno ispod haljine stavila rozi grudnjak da vidite koliko se on vidi kroz haljinu. Zaključak je da vam ovo može biti haljina ako ste nešto niži, ako ste viši od 170 cm ovo će vam moći biti jedino majica ili tunika. Cijena je trenutno $11.15. Ipak – NAY!

20160317095504_39304-horz

Napomena: Na Zaful stranici imate FREE STANDARD shipping za sve narudžbe iznad $30. Moja narudžba je bila ukupno oko 37 dolara i nisam trebala platiti nikakvu carinu, PDV ili nešto slično. 🙂

* * *

Jeste li ikada naručivale sa Zaful stranice?
Ako jeste i imate nešto za preporučiti, slobodno ostavite link u komentar.

xoxo,

aa

*PR proizvodi

Oglasi

14 thoughts on “ZAFUL Reviews – yay or nay?! #1

  1. Karolina Tonković kaže:

    oduševio me bikini, nisam ni znala da postoje oni koji se mogu nositi na 2 strane. 🙂 pa se zahvaljujem na novoj informaciji.
    *narukvica*

    • Iva P. kaže:

      Gledala sam mjere na njihovoj stranici. Inače sam M/L (češće M nego L), ali pošto je na njihovoj stranici sve nekako manje od naših standardnih brojeva vodila sam se baš njihovim mjerama. 🙂

  2. Vlatka kaže:

    Staromodna pa ne volim narucivati odjecu tj. volim isprobati,nebitno sad….u biti zelim reci da je ovaj zeleni bikini mrak,vjerujem da nece proci neopazen.
    Haljinica,steta sto je kratka,vrlo lijepa.

Komentiraj

