Catrice ‘Contourious’ LE – review

I CAME, I SAW, I CONTOURED! – by CATRICE

Ovu limitiranu kolekciju sam škicala još na službenoj Catrice web stranici kada je tek bila u najavi. Radi se o ‘Contourious‘ limitiranoj kolekciji koja je rezervirana za konturiranje. ”Limitirana kolekcija  “Contourious” by Catrice nudi profesionalne make-up alate za primjenu modernih tehnika šminkanja – konturiranja i strobinga. Kremaste i puderaste teksture u nježnoj boji šampanjca, rosé i smeđoj odgovaraju svakom tipu kože. Postavite lijepe naglaske uz pomoć igre svijetla i sjene.”

U kolekciji se nalaze:

  • palete za konturiranje u obliku kamena (C01 Pale Perfectionist i C02 Almond Architect)
  • kremasta paleta za konturiranje (C01 Each & Every Cream)
  • kist za konturiranje
  • olovke za obrve (C01 PrecEYES Ash i C02 PrecEYES Brown)
  • highlighting stick (C01 Gentle Glow)
  • lip contour & colour ruž za usne (C01 Nude i C02 Rosewood)
  • strobing duo highlighter (C01 Strobing Surpreme)

Ja sam isprobala tri proizvoda iz kolecije, a danas vam donosim dojmove, fotke i swatcheve. 🙂

Catrice ‘Contourious’ – Sculpting Powder Palette
C01 Pale Perfectionist

Ovom proizvodu sam se najviše veselila i zaista mi je drago što je stigao u moje ruke. Ovo je jedna od rijetkih paleta, koju možete kupiti i u drogerijama po vrlo povoljnoj cijeni, u kojoj se nalaze mat nijansa za konturiranje, MAT nijansa rumenila i highlighter. Imam nekoliko sličnih paleta za konturiranje, ali mahom su u njima nijanse rumenila koje u sebi imaju mnogo shimmera. Uglavnom, ova paleta je divna i to je glavno što ću reći o njoj! Pigmentacija je solidna i na licu izgleda zaista lijepo i prirodno. Inače, ja sam jedna od onih koje i onda kada konturiraju lice žele izgledati što prirodnije. Tekstura nijansi je svilenkasta, lako se nanosi i blenda. Malo se trusi, no zaista minimalno. Što se tiče trajanja na licu, mislim da uz dobru pripremu lica i podloge može trajati i cijeli dan. Cijena palete je 39,90 kn.

  • Highlighter – divna srebrno-zlatna nijansa sa srebrnim shimmerom
  • Cheek (blush)– zagasita roza nijansa, uživo nešto tamnija nego na fotkama (swatch je realan)
  • Contour – hladna nijansa koja odlično pristaje mom svijetlom tenu

Catrice ‘Contourious’ – Kist za konturiranje

Ovo mi je prvi ovakav kist za konturiranje koji sam isprobala. Inače sam koristila one ravne, a ovaj je zaobljen i savršeno prijanja uz lice. Ergonomski je oblikovan i ima širu i čvrstu dršku pa je korištenje vrlo jednostavno. Dlačice su sintetičke i guste pa se čini da je kist dosta tvrd, no upravo takav treba biti za savršeno konturiranje. Ovim kistom dobivate preciznu liniju, a istovremeno njime možete sve lijepo izblendati. Veliki LIKE od mene! Cijena kista je 35,90 kn.

Lip Contour & Colour Matt Lipstick
C02 Rosewood

Duo ruž za usne o kojemu se nema što puno pričati, osim da se na jednoj strani nalazi mat ruž za usne, dok je s druge strane sjajilo za usne u odgovarajućoj nijansi. Ja znam da ću češće koristiti stranu gdje je ruž za usne jer rijetko koristim sjajila za usne, no čini mi se da je ovo odličan proizvod za one koji prvo vole nanijeti ruž pa preko njega sjajilo, kako im ne bi sve bilo mat. Također, ruž za usne se može koristiti i kao olovka za usne jer ima zašiljen vrh. Ponovno, ruž i sjajilo na fotkama izgledaju više rozo, dok je swatch na fotki ispod realan. Cijena ovog proizvoda je 35,90 kn.

Vjerojatno znate koliko volim Catrice limitirane kolekcije, a ova mi je jedna od dražih. Čini se nešto ‘običnija‘ od preostalih takvih kolekcija, no ova je svakako najkorisnija i vjerujem da će mi biti žao ako ove proizvode Catrice jednom ne uvede u svoju stalnu postavu.

Gdje kupiti: dm, Bipa, Kozmo i Konzum (do isteka zaliha)

* * *

Jeste li isprobali nešto iz ove limitirane kolekcije?

xoxo,

aa

*PR proizvod

Oglasi

2 thoughts on “Catrice ‘Contourious’ LE – review

Komentiraj

