ZAFUL Reviews – yay or nay?! #2

Prije otprilike dva tjedna stigao mi je drugi paket sa narudžbom sa Zaful stranice. Ovaj put sam naručila dva para sunčanih naočala, šareni bikini (već se pripremam za iduće ljetom, koje već sada jedva čekam), mali crni ruksak te elegantne viseće naušnice. Od tih pet proizvoda njih četiri su se pokazala odličima, dok bih za jedan ipak voljela da je mrvicu veći. Sve detalje o proizvodima vidjet ćete u nastavku ovog posta…

SUNČANE NAOČALE #1 LINK

Ponovno sam naručila sunčane naočale jer su mi se prve koje sam naručila jako svidjele. Zadnji put sam uzela roze špiglirane naočale, a ovaj put sam željela obične bijele sa prozirnim okvirom. Naočale su stigle savršeno zaštićene, vrlo su čvrste i kvalitetne te ne boli glava kada se kroz njih gleda dulje vrijeme. Naravno, kvaliteta ‘stakala’ vjerojatno nije baš visoka, no naočale su odlične za one koji ne vole nositi obične sunčane naočale. Cijena im je $4.39. YAY!

SUNČANE NAOČALE #2 LINK

Još jedne sunčane naočale, opet neobične. Kombinacija zlatne boje i leopard uzorka, koji inače jako volim, ali u vrlo malim količinama. Moram reći da je puno ugodnije gledati kroz ove sunčane naočale nego kroz prethodno spomenute. Vrlo kvalitetno i čvrsto su izrađene i zaista sam zadovoljna njima! Cijena im je $4.20. YAY!

ŠARENI BIKINI LINK (vel. L)

Ponovno sam naručila bikini jer su mi se ona dva iz prve narudžbe jako svidjela, no ovaj mi je mrvicu knap. Zapravo, mogu ga normalno nositi, no voljela bih da su i gornji dio i donji dio 1 cm širi. Trenutno su moje mjere 95-75-105, da vam bude lakše shvatiti zašto sam uzela veličinu koju sam uzela. Gaćice imaju podstavu sa zanimljivim uzorkom, no ne mogu se nositi na obje strane jer se točno vidi gdje su šavovi. Gornji dio ima podstavu (tanke jastučiće) koji se mogu maknuti iz košarica. Naramenice se također mogu maknuti, no bez njih grudnjak prelabavo stoji pa ne bih preporučila da ga se nosi bez naramenica. Cijena ovog bikinija trenutno je $15.49. Hmm, da je bilo veličine XL ona bi mi odlično odgovarala, ali mogu dati ovom bikiniju jedan mali YAY samo zato što je zaista kvalitetan!

MINI RUKSAK LINK

Mali crni ruksak sam već dugo željela pa sam ga sada naručila. Vrlo je kvalitetan, patentni zatvarači savršeno rade i ne zapinju, ruksak nije imao nikakav jaki miris kad sam ga izvadila iz vrećice, a u unutarnjem dijelu ima čak 2 zasebna džepića. U njega stane apsolutno sve što mi treba tokom dana, a vanjski džep i dva unutarnja mnogo olakšavaju raspoređivanje stvari. Jedini mali minus je to što se ruksak ipak malo više sjaji nego na slikama na Zaful stranici, no nije ništa strašno. Cijena mu je $16.49. BIG YAY!

NAUŠNICE LINK

Prvi komad nakita koji sam naručila sa Zaful stranice, ali sigurno neće biti i zadnji. Naravno, kristalići na naušnicama nisu pravi, no naušnice su vrlo kvalitetno izrađene i jako lijepo izgledaju uživo. Svi kamenčići su na broju i nema naznaka da bi neki mogao otpasti. Ako ste alergični na bižuteriju, nemojte naručivati ove naušnice, no ako ste u redu s bižuterijom – imate moju preporuku! Cijena im je $2.81. YAY!

Napomena: Na Zaful stranici imate FREE STANDARD shipping za sve narudžbe iznad $30. Moja narudžba je bila ukupno oko 40 dolara i nisam trebala platiti nikakvu carinu, PDV ili nešto slično jer je na paketu navedena mnogo niža cijena. 🙂

* * *

Jeste li ikada naručivale sa Zaful stranice?
Ako jeste i imate nešto za preporučiti, slobodno ostavite link u komentar.
❤

xoxo,

aa

*PR proizvodi

Oglasi

2 thoughts on “ZAFUL Reviews – yay or nay?! #2

Komentiraj

