Autumn Mickey & Leather [OOTD #19]

dsc_1027iii

Jesen je stigla, ali sva sreća sunce je još uvijek ostalo uz nas. I zubato sunce je bolje od nikakvog sunca, zar ne?! U današnjem OOTD postu pokazat ću vam kombinaciju koju smatram pravom jesenskom – slojevito, lik iz crtića i velike sunčane naočale. Glavni dio ove kombinacije je majica sa Mickeyjem sa Shein stranice, a uz nju sam kombinirala jednostavne plave traperice, bordo košulju koju sam naslijedila od bake ❤ , crnu kožnu jaknu koju sam posudila od Ive te Vans tenisice koje obožavam. Od dodataka sam uzela mali crni ruksak sa zakovicama i zanimljive špiglirane sunčane naočale sa prozirnim okvirom, oboje sa Zaful stranice.

Majica – Shein LINK
Košulja – bakina

Kožna jakna – Pull&Bear
Traperice – Mohito
Tenisice – VANS
Ruksak – Zaful LINK za naručiti
Sunčane naočale – Zaful LINK za naručiti

dsc_0088i

dsc_0060ii

dsc_0038i

dsc_0092i

dsc_0112i

dsc_0018ii

dsc_0137i

* * *

Kako vam se sviđa ova kombinacija?

 

xoxo,

mateja

Oglasi

2 thoughts on “Autumn Mickey & Leather [OOTD #19]

  1. jellenah kaže:

    Majica je preeedivna! Volim Mickeya i imala sam nekad davno jako dragu duksericu s njegovim likom, ovaj post me podsjetio na nju.
    Cijeli outfit mi se sviđa, ali Mickey je Mickey 😉

Komentiraj

