Aura longlasting lipliners [4 autumn shades]

Aura olovke za usne već su dobile mnoge pohvale na beauty blogovima, a napokon sam ih i ja dobila priliku isprobati. Iskreno, očekivanja nisu bila velika i to ne zato što ne vjerujem u Auru kao brend već zato što me do sada skoro niti jedna olovka za usne nije baš onako jako oborila s nogu. Ove olovke za usne me definitivno jesu oduševile!

Isprobala sam 4 Aura olovke za usne, 3 nijanse obožavam, dok 4. nijansa ipak nije 100% ‘moja boja’. Ambalaža je standardna, drvena olovka sa divnim, predivnim mazivim dijelom u boji. Znam, divno sam objasnila, no mislim da ovdje nisu niti potrebna prevelika objašnjenja. Špic olovaka održava se oštrenjem ili jednostavnije rečeno šiljenjem.

Aura olovke za usne su odlično pigmentirane, zaista dugotrajne i lako mazive. Iako olovke koje se trebaju šiljiti slove kao nepraktične i teže za nanošenje, to nije slučaj sa ovim olovkama. Vrlo su praktične za obrubljivanje usana, nisu jako tvrde i njima možete biti vrlo precizni. Kad se osuše na usnama, one postaju više-manje mat.

Nijanse su prave jesenske, predivne! Tako se lako nanose da vam to uopće ne mogu dovoljno lijepo opisati. Naravno, ako imate ispucane usne ili neke suhe dijelove na usnama, ove olovke će istaknuti te dijelove, no mislim da se to događa sa svim olovkama za usne. Već sam spomenula, ali ponovit ću da zaista dugo traju na usnama i mogu preživjeti piće i manji obrok. Također, ne razlijevaju se izvan ruba usana. Mogla bih reći da su Aura i Essence longlasting olovke za usne jedne od najboljih olovaka za usne drogerijskog ranga koje sam do sada isprobala.

Cijena jedne Aura olovke za usne je cca. 25 kn, što je i više nego prihvatljivo za količinu od 1,14 g i za kvalitetu kakvom se mogu pohvaliti ove olovke za usne.

Sastojcifullsizerender

* * *

Koje olovke za usne su vama najbolje i koje su vas ugodno iznenadile?
❤

xoxo,

aa

 

 

 

 

*PR proizvodi

Oglasi

6 thoughts on “Aura longlasting lipliners [4 autumn shades]

  1. Mare M kaže:

    Meni su otkriće Flormarove olovke. Inače osim Essence i Bipinih nisam isprobala nikakve olovke za usne. Koristim mat ruževe pa sam uvijek smatrala da mi ne trebaju olovke za usne stoga ih tek otkrivam. Aurine jako želim isprobati ma bilo šta od Aure ali nažalost nema je još u mom gradu.

  2. Rebecca kaže:

    Nijansa 58! ❤ Inače, najdugotrajnije su mi na usnama Catrice olovke, ali ukoliko ne stavim balzam ispod ne klize baš po usnama. Essence je zeznuo sa novom verzijom svojih, ali barem imamo one na odvrtanje. Nisu loše ni Bipa i Nyx 🙂

Komentiraj

