Burned Skull Face – Halloween Makeup

page

Danas je Halloween i to je dan kada mnogi od vas našminkani odlaze na tematske partyje pa sam napravila jedan jednostavan i lagan look, koji svatko od vas može rekreirati. Ja ne slavim Halloween, nikada ga nisam slavila i nikada nisam išla van ovako našminkana. Ne zato što smatram da je to loše već zato što to jednostavno nije moj đir. Ali, ništa me ne sprječava da se doma ovako ludo našminkam i pokažem vam što sam napravila, a nekima se možda toliko svidi da će pokušati i sami napraviti isto ovo.

Ideja mi je bila na jednoj strani lica napraviti kostura, a na drugoj strani kao da se lice topi. Nisam u potpunosti uspjela u realizaciji svoje ideje jer nisam imala prave proizvode, no ovako je ispalo da sam napravila pola kostura, a pola opečeno i rastopljeno lice.

Proizvodi koje sam koristila:

  • Jofrika Cosmetics Black & White set
  • Catrice Made To Stay Inside Eye olovka za oči – 010 Come Black And Stay
  • Catrice Liquid Liner – 010 Dating Joe Black
  • Catrice Kohl Kajal olovka za oči – 040 White
  • Maybelline Lash Sensational Luscious maskara – Black*
  • Essence Stay All Day translucent fixing powder – 10 translucent
  • Maybelline The Nudes paleta sjenila*
  • Catrice All Matt Plus – 015 Vanilla Beige
  • Essence ‘Happy Girls Are Pretty’ contouring set – 01 Happiness is…a way of life
  • Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade – Medium Brown
  • Aura False eyelashes ‘So Dolly So Sweet’ – 14 Look at me*
  • Aura False eyelashes adhesive – clear tone*
  • Alverde Hidratantna maska za lice – Wildrose & Sheabutter

page1

Za opečenu i rastopljenu stranu lica koristila sam samo Alverde masku za lice i u nju kapnula malo Catrice All Matt Plus tekućeg pudera, kako bi maska dobila boju jer je inače bijela. Nanijela sam tu smjesu na lice u debelom sloju, 2 minute sušila sa fenom i dobila sam izgled opečenog lica. Jedini minus je to što se maska za lice neće u potpunosti osušiti da biste takvi mogli ići nekamo van i biti bez brige.

Obzirom na to da sam prvi put radila kostura na licu, relativno sam zadovoljna kako je ispalo, no definitivno je moglo biti i bolje.

* * *

Kako vam se sviđa ovaj ludi Halloween look?

xoxo,

aa

 

 

 

*PR proizvodi

Oglasi

2 thoughts on “Burned Skull Face – Halloween Makeup

  1. Dolores kaže:

    Valentinovo ❤😍 iako je objava iz listopada,meni je Valentinovo. Zbog nagradne igre povodom Valentinova ,naišla sam na Facebook stranicu pa i blog,malo pronjuškala i oduševljena sam objavama. Posebno ovim Halloween lookom! 😍😍 Samo tako nastavi 😘

Komentiraj

