Favoriti Listopada 2016.

dsc_1331i

Prošli mjesec tesirala sam mnogo novih proizvoda koji su se našli u mojim rukama. Neki od njih i nisu baš noviteti na tržištu, no za mene su bili nešto novo, nešto što do sada nisam isprobala. Zapravo, nije niti važno jesu li proizvodi sasvim novi na tržištu ili su aktualni već neko vrijeme. Važno je to da su me svi proizvodi iz ovog posta, njih sedam, doslovno oduševili u mjesecu listopadu. Neke od njih sam već spominjala u postovima, a za neke od njih vam pripremam zasebne recenzije u kojima ćete moći pročitati baš sve detalje. Krenimo!  🙂

Olival Natural Ružmarin & Limun šampon za kosu* je prirodni šampon namijenjen normalnoj i masnoj kosi. Temeljito čisti i uspostavlja prirodnu ravnotežu vlasišta. Eterično ulje ružmarina umiruje, a limun prirodno isušuje masno vlasište i njeguje kosu. Ne sadrži SLS (Sodium lauryl sulphat), parabene niti umjetne mirise i boje. Šampon se vrlo lako pjeni, ne iritira vlasište, nježno čisti te se može pohvaliti odličnim mirisom.  Inače, jedan od omiljenih mirisa mi je miris limunske trave, ružmarina i lavande, a ovaj šampon sadržava čak dva od tri moja omiljena mirisa. Ne može bolje! (250 ml, 39,90 kn)

Kiehl’s Hydro-Plumping Re-Texturizing Serum Concentrate je serum koji me oduševio. Koristi novu liquid-to-serum tehnologiju za intenzivno hidratiziranje kože do najdubljih površinskih slojeva te čuva kožu od preranih znakova starenja. Sadrži visok postotak glicerina (15%) uz Shiso Leaf Extract koji pomaže u očuvanju vlažnosti kože. Ako imate normalnu do masnu kožu te ste u potrazi za hidratantnim serumom, ovaj definitivno ima moje preporuke. Tekstura je divna, osjećaj na licu nakon nanošenja je također divan, ali najbolje je to što se na licu, nakon nekoliko tjedana korištenja, zaista vidi promjena. (50 ml, 380 kn)

Kiehl’s Calendula Herbal-Extract Toner* je biljni tonik koji sam nedavno počela koristiti i već mi se nakon nekoliko korištenja pokazao odličnim. Ne sadrži alkohol te je pogodan za normalnu do masnu kožu lica. Tonik je blag te posebno formuliran za problematična područja na koži. Stvoren od čitavih cvjetova i čistog ekstrakta nevena. Ne isušuje kožu lica, ima umirujuće djelovanje i zaista odlično djeluje na područja lica koja su zahvaćena prištićima i sličnim ‘radostima’. Ja ga nanosim na područje t-zone i na područje vilice jer mi se na tim područjima najčešće javljaju prištići. (500 ml, 480 kn)

Vichy Slow Âge dnevna njega koja djeluje na znakove starenja u nastajanju* je fluid koji je namijenjen svim mladim (25+) i zrelim ženama koje žele odgoditi pojavu znakova starenja kože, a sadrži i SPF 25. Ekstrakt korijena bajkalske kapice ima antioksidativno djelovanje, dok je bifidus probiotički sastojak ovog fluida koji jača barijeru kože. Ne sadrži parabene, hipoalergen je, pogodan za osjetljivu kožu te je obogaćen Vichy mineraliziranom termalnom vodom. Radi se o prvoj Vichy dnevnoj anti-age njezi koja djeluje na znakove starenja u nastajanju: od tankih linija do bora, od diskromije do tamnih mrlja, od gubitka tonusa do gubitka punoće. Koža je nakon korištenja hidratizirana, punija i snažnija, izgleda mlađe uz blistav zdravi sjaj. Brzo se upija u kožu, ostavlja lagani film na koži, no odlična je podloga za nanošenje make up-a. Jedino što se preporuča jest da se ovaj fluid nikako ne nanosi na područje oko očiju. (50 ml, 234,31 kn)

NYX Lingerie mat tekući ruž za usne – Embellissement je novitet koji sam kupila na otvorenju NYX store-a u Arena Centru. Nijansa Embellissement postala je moj must-have za ovu jesen jer je prekrasna i mislim da većini djevojaka i žena odlično stoji. Aplikator je odličan i ruž se zaista može nanijeti lako i precizno. Ima potpuno mat finish te nije potrebno nanošenje olovke za usne prije ruža. Pigmentacija je vrh! Dovoljan je jedan sloj da dobijete željenu nijasnu na usnama. Osim ove nijanse imam još nekoliko NYX Lingerie tekućih ruževa, no ova mi je definitivno favorit i najviše sam je nosila ovih dana. (4 mL, ~60 kn)

Catrice HD Liquid Coverage tekući puder – 010 Light Beige* sam napokon nedavno kupila i oduševljena sam! Moja nijansa je najsvjetlija koju možete pronaći u ponudi i savršeno mi odgovara. Pruža visoko, ali prirodno prekrivanje i vrlo je lagan na koži. Prekriva sve manje nedostatke na koži i nije ga uopće potrebno nadograđivati, jedan vrlo tanak sloj pudera sasvim je dovoljan. Puder ima vrlo rijetku teksturu, no unatoč tome zaista odlično prekriva. Nije ljepljiv na licu nakon nanošenja, ne uvlači se u bore i manje linije na licu te na mojoj koži ne oksidira. Trajnost mu je odlična, može izdržati na licu čitav dan bez da ga trebate popravljati. Zaista sam ugodno iznenađena ovim proizvodom jer, iskreno, nisam se niti nadala da će mi se ovoliko svidjeti. (30 mL, ~55 kn)

Viktor & Rolf Bonbon edP* je miris koji dolazi u jednoj od najljepših bočica parfema koju sam do sada imala u svojim rukama – oblik zamotanog bombona ružičaste boje. Pripada grupi cvjetno, voćno, gurmanskih mirisa. Glavna mirisna nota je karamela. Gornje note su mandarina, naranča i breskva, srednje note su cvijet naranče i jasmin, a bazne note su drvo Guaiac, sandalovina, amber i cedar. Ako volite slatke mirise koji podsjećaju na slatkiše, ovaj parfem je pravi za vas. Također, vrlo je dugotrajan, na mojoj koži se osjeti jednako jako kroz čitav dan. (50 ml, ~650 kn)

* * *

Koji su vaši favoriti za prošli mjesec?
❤

xoxo,

aa

 

 

 

*PR proizvodi

Oglasi

6 thoughts on “Favoriti Listopada 2016.

  1. Dana kaže:

    Super su ti proizvodi,ja sam isto odusevljena catrice puderom i slazem se u svemu sa tvojim dojmovima osim u dijelu o trajnosti. Na mojoj mjesovitoj kozi se kroz dan brise sa dijelova na kojima su pristici ili neki problemcici. Nedavno sam ga nosila na svadbu jer sam odusevljena prekrivanjem i fiksirala sam ga Rimelovim puderom u kamenu. Na kraju veceri su svi pristici bili vidljivi, bas je otisao s njih :-/

    • Iva P. kaže:

      Meni za sada ovaj Catrice puder stvarno odlično funkcionira, iako isto imam mješovitu kožu. 🙂
      S tim da ga ja ne fiksiram nikakvim puderima u kamenu ili prahu. Jučer sam ga imala na licu od 7 do 23, u međuvremenu sam ga samo jednom malo popravila i izgledalo je super.

Komentiraj

