Najdrazi ruzevi za usne [jesen/zima]

Danas vam pišem o svojim najdražim ruževima za jesen i zimu kojih ima čak 8. Namjera mi je bila odabrati 5 ruževa pa da ovaj post bude TOP 5, no nisam mogla izbaciti niti jedan od ovih 8 ruževa. U jesen i zimu nekako najviše nosim ili ruževe u boji mesa ili tamne crveno-narančaste ili ljubičaste nijanse. Da ne duljim previše, 8 ruževa za usne od 8 različitih brendova. Krenimo!

CATRICE Ultimate Colour – 270 Matt-erial Girl

Divna ljubičasta nijansa koja savršeno odgovara uz bilo koju jesensku kombinaciju. Pigmentacija i trajnost su mu solidne, no nijansa je divna, prava jesenska. Rekla bih da se radi o toploj malinasto ljubičastoj nijansi. Tesktura je odlična, lako se nanosi, ne osjeti se na usnama i ne ističe suhe dijelove usana. Ispod njega obično nanesem olovku za usne kako ne bi pobjegao izvan linije usana, no dobro izgleda i kada prethodno ne nanesem olovku. Odličan ruž, odlična kvaliteta za još bolju cijenu.

dsc_2148

AVON True Colour Perfectly Matte – Ruby Kiss

Avon ruževe inače jako volim, no linija Perfectly Matte mi je daleko ispred svih ostalih linija. Ruby Kiss je crvena nijansa hladnog podtona, no u sebi ima i nešto ružičaste nijanse. Finish je mat, lagan je na usnama i ne isušuje ih. Lako se nanosi, pigmentacija mu je odlična, trajnost je solidna. Rekla bih da bez jela i pića može trajati na usnama do 4 sata. Ne naglašava suhe dijelove usana i ravnomjerno se nanosi. Sve preporuke jer je ruž vrlo povoljan, a zaista odličan i kvalitetan.

dsc_2157

NYX Lingerie liquid lipstick – Exotic

O jednoj nijansi NYX Lingerie tekućeg ruža sam već pisala OVDJE pa za ovaj neću puno ponavljati. Samo ukratko – pigmentacija, osjećaj na usnama, trajnost, sve je zaista odlično! Pigmentacija je vrh, dovoljan je jedan tanki sloj da biste dobili ovu nijansu koju vidite kroz ambalažu. Trajnost na usnama je vrhunska, 5-6 sati sigurno bez da se pomakne (uz jelo i piće). Ne isušuje usne, ne ističe suhe dijelove na usnama, ne trusi se sa usana. Skoro pa savršen!

dsc_0648

BRONX Matte Lip Tint – MLT10

Bronx ruževe za usne sam nedavno otkrila, kupila ovu nijansu i oduševila se. Već znam da ću ih kupiti još barem nekoliko jer imam samo pozitivne riječi za ovaj ruž. Pigmentacija – odlična, trajnost – više nego odlična, s njim ste mirni barem pola dana. Iako se suši u potpuno mat finish, meni nije niti malo isušio usne. Ambalaža sama po sebi i nije neka divna i krasna, no mogu reći da je aplikator odličan i da se njime vrlo precizno i brzo može nanijeti ruž. Zaista odličan ruž i svakako preporučam da isprobate Bronx tekuće ruževe, ako već niste.

dsc_2161

Aura Absolute Matte Long Lasting Lip Cream
622 That’s Amore

O ovom ružu za usne sam vam također već pisala OVDJE pa neću ponavljati sve na dugo i široko. Jedino ću reći da mi je ovo jedan od najdražih Aura tekućih ruževa koje imam u kolekciji, a imam ih dovoljno velik broj.

Lancôme L’Absolu Rouge Mat – 361 Rose Sortilege

Jedini Lancôme ruž za usne u mojoj kolekciji i obožavam ga. O ambalaži nemam što posebno za reći, osim da je prekrasna i da ima magnetno zatvaranje. Nijansa je divna tamno ljubičasta, no nije 100% mat, ima polu-mat finish (kad se u potpunosti posuši na usnama). Prije nanošenja volim obrubiti usne olovko za usne u istoj nijansi, kako bih bila sigurna da mi ruž neće pobjeći u linije oko usana. Inače, tekstura ruža je divna, klizi po usnama i lako se nanosi. Također, lako ga je ravnomjerno nanijeti, iako je to inače sa ovakvim ruževima nešto teže. Trajnost mu je odlična, iako se ne radi o mat ružu za usne. Može izdržati i do 5 sati na usnama, uz piće i nešto malo hrane.

dsc_2155

MAC Matte Lipstick – Mehr

Jedini MAC ruž za usne koji za sada imam u svojoj kolekciji, ali definitivno mi je jedan od najdražih ruževa. Nijansu bih opisala kao ‘boja mesa’ i iako se na prvu čini kao obična roskasta nude nijansa, meni je odlična jer je nosiva u bilo kojoj prilici. Pigmentacija je odlična, trajnost mu je i više nego solidna, a veliki plus je to što ne isušuje usne iako je mat. Ne bježi izvan linije usana i dovoljno je nanijeti jedan sloj kako biste dobili ovu divnu nijansu kakvu vidite na fotografiji.

dsc_0924

SEPHORA Cream Lip Stain – 13 Marvelous Mauve

Ruž koji mi je stigao iz Amerike i za koji sam čula samo pozitivne komentare. Mogu reći da su svi ti pozitivni komentari zaista istiniti jer sam i ja oduševljena ovim ružem. Pigmentacija – odlična! Trajnost – i više nego odlična! Suši se u potpuno mat finish, Ne isušuje usne, možete cijeli dan biti mirne jer se on neće niti pomaknuti, kada se potpuno posuši na usnama ne preslikava se čak niti na čašu. Cijena mu je $14.00, ali mislim da vrijedi svake kune.

dsc_0678

. . .

I za kraj, swatchevi jedan pored drugog. S lijeva na desno: Catrice 270 Mat-erial Girl, Avon Ruby Kiss, NYX Lingerie Exotic, Bronx MLT10, Aura 622 That’s Amore, Lancôme 361 Rose Sortilege, MAC Mehr, Sephora 13 Marvelous Mauve.

* * *

Koji su vaši najdraži ruževi za usne za jesen i zimu?

xoxo,

aa

*PR proizvod

Oglasi

9 thoughts on “Najdrazi ruzevi za usne [jesen/zima]

  1. Marcy kaže:

    Super su mi NYX, BRONX I MAC! Volim takve tonove..
    Ja imam brdo ruzeva i uvijek nadem izliku da si kupim jos, “jer takvu nijansu nemam”… Vecinom su to avonovi ruzevi jer nemam mogucnosti izdvojiti za kvalitetni ruz ali nadam se da ce i ti doci na red 🙂 Moram priznati da sam vrlo zadovoljna s Avonom kvalitetom i sto se tice ruzeva i ostale kozmetike… Od boja preferiram boje fuksije, smeckaste nijanse i nude, te njihove kombinacije. Ali jos nisam nasla onaj pravi koji trazim. Nadam se da kad ga nadem da cu prestat s kupovinom xD

    *Valentinovo

  2. makeupparadis kaže:

    Otkad sam otkrila “ameriku” hehhe. Matt ruževe koristim samo isključivo njih…
    Vidiš meni je Bronx Matte ruž jako loš…jako mi se isušuje usne i svaka crtica na usnama se vidi. Imala sam 2 nijanse i proslijedila ih dalje..
    Neznam možda se radi o nijansama al nikako mi nisu sjeli.

  3. Ivana kaže:

    *VALENTINOVO*
    S obzirom da je post objavljen na moj rođendan,a pritome je vezan za ruževe koje obožavam,samo cu reci da sumi jedni od dražih Aura,Nyx,Lancome….

  4. SUZANA KIŠIČEK kaže:

    *Valentinovo*

    Odlicna recenzija koja mi je vec prije pomogla pri kupnji i ruz koji mi se posebno svida je Lancome <3. Nisam ih jos sve isprobala ali za sada mi se Lancome ruz najvise svidio ❤

  5. Lil'Mee kaže:

    Super su ti favoriti, ima ih puno koje i ja imam i volim – doduše u nekim drugim nijansama 🙂 Ovi Bronxići su me baš zainteresirali, čula sam puno oprečnih komentara, a nedavno mi je frendica poklonila jedan pa ću baš ovih dana isprobati, zanima me kakav će meni biti 😀

Komentiraj

