Avene Hydrance Optimale Legere UV SPF20 & SPF30

Svi smo vječito u potrazi za dobrom i onom pravom hidratantnom kremom i nekako mi se čini da ta potraga nikad ne završava. Nakon što sam vrlo, vrlo dobro istestirala Avene Hydrance Optimale Legere SPF20 kremu za lice, donosim vam i njezinu recenziju. Uz tu kremu testirala sam i toniranu varijantu Avene Hydrance Optimale Legere SPF30 pa će ovo zapravo biti dupla recenzija. Sa zadnjom Avene kremom koju sam koristila sam bila prezadovoljna (recenzija), a u nastavku posta pročitajte kako sam zadovoljna sa ove dvije spomenute kreme.

Avene Hydrance Optimale Legere UV SPF20*

Hydrance Optimale je dnevna krema namijenjena normalnoj, mješovitoj i mašćenju sklonoj osjetljivoj koži lica te obećava dubinsku i dugotrajnu hidrataciju. Tri su uloge ove kreme:

HIDRATIZIRA
Kompleks lipomucin-meiboserin djeluje trenutno i dvostruko, osigurava dugotrajanu hidrataciju te štiti od dehidracije.
MATIRA
Zahvaljujući jedinstvenom sistemu mikrokapsula, matira nepoželjni sjaj i omogućava postojanost šminke.
UMIRUJE
Avène termalna voda umiruje, djeluje antiiritirajuće i ostavlja trenutni osjećaj ugode na koži.

Osim ove tri uloge, ona i štiti kožu; sadrži zaštitni faktor SPF20 koji štiti kožu od negativnih utjecaja sunčeva zračenja i sprječava prerano starenje kože.

Krema dolazi u plastičnoj tubici (količina je 40 ml), a veliki plus je to što se na otvoru nalazi zaštitna folija. Rok trajanja je 12 mjeseci, a cijena ove kreme kreće se oko 130 kn.

Iako su obično kreme koje sadrže SPF faktor gušće i teže razmazive, to sa ovom kremom nije slučaj. Tekstura ove kreme je lagana, nemasna, brzo se upija i lagano razmazuje. Nakon nanošenja niti jednom nisam osjetila zatezanje, neki nelagodan osjećaj, niti se pojavilo crvenilo. Nekada me, nakon nanošenja kreme za lice, zna svrbjeti koža lica, no to ni se nije dogodilo dok sam koristila ovu kremu. Krema je hipoalergena, nekomedogena i ne sadrži parabene. Također, krema se pokazala kao odlična podloga za makeup jer se vrlo brzo upija i ne ostavlja mastan sloj na površini kože.

Miris kreme je ugodan i svjež, pomalo podsjeća na miris medicinskih krema, no mene osobno to ne smeta. Uostalom, taj miris vrlo brzo nestane pa mislim da ne bi trebao stvarati probleme čak niti onima koji imaju osjetljive noseve na razne mirise.

Avene Hydrance Optimale Legere SPF30*

Lagana hidratantna njega za ujednačavanje tena sa zaštitnim faktorom SPF30, namijenjena je normalnoj do mješovitoj osjetljivoj koži. Također, odlična je i za dehidriranu kožu lica, za one koji osjećaju zatezanje kože i nelagodu te za one koji imaju neujednačen ten bez sjaja.

Radi se o toniranoj kremi koja može prikriti manje nedostatke na koži lica. Krema ujednačava ten te koži osigurava dubinsku hidrataciju. Baš kao Hydrance Optimale UV Legere SPF20 krema, i ova ima trostruko djelovanje:

DUGOTRAJNA HIDRATACIJA
UJEDNAČAVANJE TENA
ZAŠTITA OD SUNCA I SLOBODNIH RADIKALA

Krema dolazi u plastičnoj tubici (količina je 40 ml), a plus je to što ima vrlo uzak otvor pa je samim time možete lako dozirati. Rok trajanja je 12 mjeseci, a cijena ove kreme kreće se oko 150 kn.

Tekstura ove kreme je lagana, vrlo se lako razmazuje te se upija u kratkom vremenu. Iako se na prvu čini da je nijansa dosta tamna, kada počnete razmazivati kremu vidjet ćete da se nijansa odlično prilagodi vašem tenu. Ja sam vrlo svijetle puti i ova nijansa mi savršeno odgovara, ali važno je ravnomjerno nanijeti kremu i dobro je razmazati. Također, nema potrebe nanositi je u debelom sloju, dovoljan je tanak sloj kreme. Iako se radi o toniranoj kremi, morate imati na umu da ona neće prikriti sve nepravilnosti na vašem licu već samo one manje nepravilnosti poput crvenila i slično. Ja sam ovu kremu koristila u onim danima kada nisam željela na lice nanositi tekući puder, tj. u danima kada mi nije bila potrebna jača šminka.

Napomenula bih da ovu kremu nisam nanosila na područje oko očiju i ne bih preporučila da je nanosite na to područje. Razlog je jednostavan – krema je sama po sebi dosta suha na licu, tj. daje nekakav mat izgled te je vrlo vjerojatno da će vam se uvući u linije oko očiju i to neće izgledati lijepo. Ispod ove kreme uglavnom nisam nanosila nikakav dodatni serum jer mi je u većini slučajeva bila dovoljna, no u danima kada sam osjetila da mi je lice suhlje nego inače, prije nanošenja tonirane kreme na lice sam nanijela i hidratantni serum.

Ako ne volite na lice nanositi tekuće pudere već koristite samo tonirane kreme, imate sve moje preporuke za ovu Avene toniranu kremu.

Na fotografijama ispod možete vidjeti swatcheve obje kreme te kako se lako razmazuju. Također, na trećoj fotografiji ćete vidjeti da tonirana krema ostavlja laganu nijansu na koži, no to na licu izgleda zaista lijepo i prirodno.

* * *

Jeste li isprobale ova dva Avene proizvoda?
Koji Avene proizvod vam je do sada najdraži?

xoxo,

 

*PR proizvodi

Oglasi

4 thoughts on “Avene Hydrance Optimale Legere UV SPF20 & SPF30

  1. Mariuši kaže:

    Ova druga verzija bi bila tamam za moju kožu. Nisam redovita korisnica pudera i uvijek sam u potrazi za nekakvom laganom toniranom ili bb kremom koja će samo ujednačiti moj ten. Hvala na preporuci, baš ću ju isprobati.

Komentiraj

