Favoriti studenog 2016.

dsc_0081i

Već je skoro sredina prosinca, no ipak vam želim pokazati svoje kozmetičke favorite studenog. Vjerujem da će vam biti interesantno jer se radi o 5 fantastičnih proizvoda, od koji su neki cjenovno vrlo prihvatljivi, a neki ipak pripadaju srednjem i višem cjenovnom rangu. Jedan od mojih favorita nažalost nije moguće kupiti u Hrvatskoj, no od nedavno ga možete naručiti online pa nije nemoguće doći do njega. 🙂

Label.m Brunette Texturising Volume Spray* je proizvod sa kojim mi se nije dogodila ljubav na prvo korištenje već na peto korištenje. U početku nisam znala kako ga koristiti i mislila sam da me radi njega svrbi vlasište, no pokazalo se da je za to bio kriv šampon za kosu koji sam tada testirala pa sam dala drugu šansu ovom spreju. Oduševljena sam! Radi se o suhoj maglici koja trenutno podiže kosu od korjena do vrhova, daje joj volumen, a može se koristiti i da prikrivanje manjih sijedih vlasi. Kombinacija je suhog šampona i laka za kosu, matira kosu, ne iritira vlasište te ne isušuje kosu. Također, neće slijepiti kosu već će joj dati zaista odličan volumen. Smeđe je boje pa bi bilo dobro pripaziti prilikom nanošenja, pogotovo ako imate na sebi bijelu ili svijetlu odjeću. Zaista odličan proizvod koji preporučam svima koji, kao ja, imaju glatku i ravnu kosu bez volumena. Svakako ću kupiti ovaj proizvod čim potrošim ovo pakiranje, a vrlo sam blizu tome. (200 ml, 125,00 kn 112,50 kn)

Olival Čarobni piling za tijelo* je piling gel namijenjen nježnom i temeljitom čišćenju kože tijela. Blagog je mirisa i ugodne teksture koja se lako ispire, a njegova nježna pjena ne nadražuje i ne peče oči. Baza mu je prirodni tenzid bez štetnog SLS-a koji ne isušuje kožu, a sadržani emolijentni biolipidi dodatno ju hidratiziraju uslijed čega koža postaje meka i glatka. Miris je identičan Čarobnom suhom ulju i to je ono što me posebno oduševilo jer obožavam taj miris na svojoj koži. (200 ml, trenutno u setu sa Olival Čarobnim suhim uljem – 129,90 kn)

Bronx Matte Lip Tint MLT10 je tekući ruž za usne koji u zadnje vrijeme najčešće koristim. Odličan mi je i za dnevne i za večernje prilike jer nije napadan, a može trajati na usnama čitav bez da se pomakne. Pisala sam vam o njemu nedavno u OVOM postu pa sada neću duljiti o njemu. S razlogom sam ga svrstala u svojih TOP8 ruževa za usne za jesen i zimu. Odličan ruž za odličnu cijenu! (5 ml, 50 kn – trenuno je u Danijel cosmeticsu na akciji!)

Colourpop Blush Between The Sheets je mat rumenilo koje mi je stiglo iz Amerike i bila sam presretna što sam ga uspjela naručiti i prije nego što je Colourpop uveo international shipping. Ja sam oduševljena ovim rumenilom, iako sam čula da neke žene imaju sasvim suprotno mišljenje. Tekstura ovog rumenila je tako glatka i slična mousseu da uopće ne znam kako bih je točno opisala. Nije praškasta, nije creamy, baš je slična mousseu. Najbolje je nanositi ga prstima, no moguće je i nanošenje kistom za rumenilo, iako se meni osobno taj način nanošenja manje sviđa kada koristim ovo rumenilo. Lako se nanosi i lako se blenda te ga je moguće nadograditi po potrebi. Nije jako pigmentirano i upravo je to ono što mi se kod njega sviđa. Pigmentirano je upravo onoliko da ste sigurni da nećete izgledati kao klaun kada ga nanesete na obraze. Još bih samo napomenula da je vrlo važno ne držati ovo rumenilo otvoreno jer se može posušiti. (4,2 g, $8.00)

Versace Versense je parfem koji obožavam već nekoliko godina i ne smije mi se dogoditi da ga nemam. Počelo je tako da sam dobila na poklon bočicu od 30 ml, nakon toga sam sama kupila ponovno bočicu od 30 ml pa od 50 ml, a kada se otvorio duty free na zagrebačkom aerodromu Pleso kupila sam si bočicu od 100 ml. Pripada grupi drveno, cvjetno, mošusnih mirisa. Izrazito je nježan i ženstven parfem, miris koji muškarce uglavnom ostavlja bez daha! Inspiriran je prirodnim elementima – mješavina mediteranske arome, bergamota i zelene mandarine. Kruška, citrusi, morski narcis, kardamon, jasmin, sandalovina, cedrovina, drvo masline, svijetli mošus – zaista jedan od najljepših mirisa koje imam! Kada god stavim na sebe ovaj parfem dobijem nekoliko pozitivnih komentara, očito ga mnogi vole jednako kao ja. Također, vrlo je dugotrajan, na mojoj koži se osjeti jednako jako kroz čitav dan. (cijena)

* * *

Koji su vaši favoriti za prošli mjesec?
❤

xoxo,

aa

 

 

 

*PR proizvodi

Oglasi

3 thoughts on “Favoriti studenog 2016.

Komentiraj

