Novogodišnja kozmetička torbica

iiii

Nova godina je za nekoliko dana i vjerujem da se neke od vas već pripremaju za ludi doček nove 2017. godine. Ja ću se sama šminkati za doček Nove godine jer smatram da se sama najbolje našminkam i točno znam kako želim da mi lice izgleda, a u ovom postu ću vam pokazati koje ću proizvode koristiti. Ne želim pretjerivati pa će moj novogodišnji make up biti vrlo jednostavan i neće biti ništa prenapadno.

Prije nego što krenemo na proizvode koje imam u svojoj novogodišnjoj kozmetičkoj torbici željela bih sa vama podijeliti nekoliko savjeta vezanih uz novogodišnji make up.

  • Dobra podloga definitivno je najvažnija! Bez dobre podloge i lijepo nanesenog tekućeg pudera sav preostali make up neće dobro izgledati.
  • Prije nanošenja sjenila za oči nanesite na kapke dobru bazu za sjenilo, kako bi vam šminka na očima bila besprijekorna i na kraju dočeka. Uz dobru bazu za sjenilo spriječit ćete da vam se sjenilo tijekom noći skupi u pregibu kapka, a ako imate masnije kapke vrlo dobro znate o čemu pričam.
  • Ako do sada niste koristile umjetne trepavice možda bi bilo bolje da ih preskočite, no ako ih ipak želite staviti, ponesite sa sobom ljepilo za umjetne trepavice za svaki slučaj.
  • Sjajilo za usne ostavite kod kuće, a sa sobom ponesite dobar i trajan ruž za usne koji vam se neće razmazati po cijelom licu i za koji vam se neće lijepiti kosa kada budete u žaru plesa.

dsc_0240

Proizvodi koje ću ja koristiti za novogodišnji make up look:

  • Catrice Even Skin Tone beautifying foundation (005 Even Ivory)

Odličan tekući puder koji je, nažalost, izašao iz Catrice asortimana. Umjesto njega možete odabrati Catrice HD Liquid Coverage tekući puder, koji je odličan. Na mojoj mješovitoj koži oba spomenuta tekuća pudera izgledaju odlično, ne naglašavaju suhe dijelove lica te se ne uvlače u sitne borice, a imaju vrlo dobro prekrivanje i dovoljan mi je samo jedan sloj da bih dobila prekrivanje koje želim.

  • Catrice Liquid Camouflage high coverage concealer (020 Light Beige)

Recenziju ovog odličnog i povoljnog tekućeg korektora sam pisala OVDJE. Prekriva manje prištiće i crvenilo te podočnjake koji nisu pretjerano izraženi. Lagan je na licu, ako ga dobro izblendate neće isticati linije i borice niti će naglasiti suhe dijelove lica.

  • Aura Powder blush (223 Martini)*

Sva Aura rumenila koja sam do sada isprobala su me vrlo ugodno iznenadila, a za doček Nove odabrala sam nijansu 223 Martini. Pigmentacija je odlična te je potrebno vrlo malo proizvoda. Rumenilo je shimmerasto, no ne radi se o krupnom shimmeru, već o sitnim sjajnim zrncima koja na licu daju vrlo lijep i prirodan sjaj.

  • The Balm Mary-Lou Manizer highlighter*

Što reći o Mary-Lou Manizer highlighteru, a da već milijun puta nije rečeno? Divan highlighter i odgovara gotovo svima. Tekstura je baršunasta, a pigmentacija više nego odlična. Radi se o toploj zlaćanoj nijansi u kojoj se nalazi i sitan shimmer koji na licu izgleda divno.

  • Wet n Wild PhotoFocus Eyeshadow primer

Najbolji primer za sjenila koji sam do sada isprobala! Nabolji! Sjenilo naneseno preko njega nepomično stoji na kapcima cijeli dan i cijelu noć bez ikakvog problema. Odličan je izbor za doček Nove godine, svadbe i slične prilike u kojima morate biti dugo na nogama i plesati, naravno bez da se make up pomakne s mjesta.

  • AVON 8-in-1 eye palette (not so neutral)

Paleta sjenila u neutralnim nijansama općenito je must-have te je ja volim u doslovno svim prilikama. Iako se za doček Nove godine često biraju neobične i tamnije nijanse sjenila, ja volim ostati u svojoj comfort zoni i make up look radim pomoću ove palete sjenila.

  • AVON Liquid Chrome eyeliner (Shimmering Amber)*

Zlatni eyeliner uvijek dobro izgleda u novogodišnjoj noći, a ovaj Avonov ima odličnu pigmentiranost i trajnost.

  • Catrice Fixing Brow wax

Ako imate prirodne obrve koje ne treba cijele nacrtati već samo ispuniti eventualne praznine, dobro bi bilo da prije popunjavanja na obrve nanesete vosak za fiksiranje obrva. Time ćete dobiti to da će vam dlačice obrva čitavu noć stajati na svom mjestu, a to je upravo ono što želimo u novogodišnjoj noći – savršene obrve.

  • Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade (Medium Brown)

Najbolji proizvod za popunjavanje obrva koji sam do sada imala priliku isprobati! Tekstura je slična teksturi gel linera, a za jedno nanošenje dovoljna je zaista minimalna količina proizvoda. Vrlo sporo se troši i to je još jedan plus, a kada se pažljivo nanese obrve izgledaju savršeno. Osim toga, potrebno je vrlo malo vremena za uređivanje obrva, a sigurne ste da vam obrve tijekom noći neće nestati.

  • AVON Hidrokolor Perfectly Matte lipstick (Red Supreme)

Jedan od najljepših Avonovih crvenih ruževa, a još je k tome i mat. Baršunasta formula ruža za usne je nešto što ovaj ruž definitivno ima! Ne isušuje usne kao što to čini većina mat ruževa za usne. Hidratantan je, ali i dugotrajan te ima odličnu pigmentiranost.

  • Aura Power fake lashes (13 oh so pretty)*

Prije sam rijetko koristila umjetne trepavice, no otkako sam otkrila Aura umjetne trepavice zaljubila sam se u njih. Ove Aura umjetne trepavice izgledaju relativno prirodno na očima i vrlo sam zadovoljna time kako na meni izgledaju. Vrlo lako se mogu namjestiti na kapak te nimalo ne smetaju. Ljepilo koje koristim je također Aurino i njime sam za sada zadovoljna.

* * *

I za kraj još jedan mali, ali najvažniji savjet – ne skidajte osmjeh sa lica u novogodišnjoj noći. Osmjeh će sakriti sve nedostatke, ako ih uopće bude, a naglasit će ono najbolje. Kako god se našminkale, koju god haljinu odjenule, kakve god cipele obukle, ne skidajte osmjeh s lica i odlična zabava vam je zagarantirana!

Uživajte u izlasku i dočeku Nove godine!

* * *

Koje proizvode ćete vi koristiti za novogodišnji make up look?

xoxo,

aa

*PR proizvodi

Oglasi

7 thoughts on “Novogodišnja kozmetička torbica

  1. Tanja Ristivojevic kaže:

    Ja sam Novu godinu docekala u krevetu uz filmove i kolace,jer sam vec dve godine bez mog voljenog na zalost,ali ovo je zadnja Nova godina koju docekujem u krevetu bez njega,ne bih se ja bunila ni da je docekam u krevetu ali s njim ,medjutim zbog raznih okolnosti morao je da ode na dve ipo godine i jos malo dolazi i ja sam presrecna,posto sam vec zena od 41 godinu i trenutno od kako je on otisao zivim kod mame ,to ne funkcionise bas dobro,sukob generacija,jos kada mi doje cerka na raspust,to su tri generacije,a do prosle godine mi je i baka bila ziva pa je bilo 4 generacija zena u kuci,kao maratonke i svaka misli da je najpametnija od najmladje koja ima 21 godinu do najstarije koja je imala 88,sad nas smo nas dve same jer tata mije umro 2015 u junu i ne slazemo se bas najbolje,zato jedva cekam da moj dragi dodje i da ponovo zivimo sami u nasoj kucici,jer uz njega najlepsa Nova godina mi je u pidzami u krevetu a svaki dan je kao Valentino jer se obozavamo.
    *Valentino*

  2. Tamara kaže:

    Koristila sam max factor facefinitiy (nude 47) tekući puder, max factor creme puff (41 medium beige) puder u prahu, max factor miracle touch (warm almond 045), loreal rumenilo, avon primer i sjenilo za oči, max factor masterpiece glamour extensions maskara, max factor olovka za oči i deborah tuš za oči, eveline sos lash booster, deborah ruž za usne i loreal sjajilo za usne… 🙂

  3. Aneta Služek kaže:

    koristit ću Catrice primer za lice i HD puder, te korektor, za bazu(oči) ću uzeti Avonovu i sjenila iz Iconic 3 palete. Rumenilo Aura 212 Cotton Candy. ruž će biti ljubičasti ili rozi, neću crveni 😀
    Ili ću uzeti Avon mat Berry blast ili Aurin 616 ili 608 😀
    Umjetne trepavice da,ali s eBaya 😀 Imam Aura parcijalne ali nisam tako vješta s njima..

Komentiraj

