Huuuge New In #19

Zadnji post sa novitetima objavila sam prije ˝samo˝ 6 mjeseci, a od tada se kod mene našlo zaista mnogo novih proizvoda. Naravno, sve te novitete ste vidjeli kroz postove i objave na Facebook stranici, tako da ću vam u ovom postu pokazati samo novitete koje sam kupila ili dobila tokom prosinca 2016. godine. Kako je prošla godina tako brzo završila?!

Post će sam po sebi biti vrlo dugačak jer sadrži 30 fotografija i preko 70 proizvoda, tako da neću duljiti i samo ću ukratko napisati o kojim se sve proizvodima radi. Vas pozivam da mi ispod u komentarima napišete koji su vam proizvodi najzanimljiviji i za koje proizvode biste voljeli da napišem recenziju ili barem kratke dojmove. 😉

* * *

Krajem studenog prošle godine bila sam dio predivnog druženja u Douglas upravi, a kući sam ponijela ogroman paket prepun Douglas proizvoda. Na fotografijama možete vidjeti s koliko je pažnje složen poklon i što se sve u njemu nalazilo. 🙂

Krajem prošle godine na hrvatsko je tržište stigao brend Marc Inbane, a ja sam na testiranje dobila Marc Inbane Natural Tanning Spray The original* i Marc Inbane Black Exfoliator*.

Olival kao brend jako volim i do sada sam bila jako zadovoljna svim njihovim proizvodima koje sam isprobala, a ovaj novitet je također jedan od njih. Radi se o Olival Čarobnom pilingu za tijelo*. O njemu sam već pisala u OVOM postu.

Milani tekući ruževi dugo su mi bili na wishlisti pa sam ih, napokon, naručila sa stranice Beautybay. Radi se o tekućim ruževima mat finisha – Milani Matte Lip Cream Covet i Loved.

L’Oreal Luxe počastio me predivnim Yves Saint Laurent Vinyl Cream Lip Stainom u nijansi 401 Rouge Vinyle*.

Avon i Mohito pripremili su predivno druženje za blogerice krajem prošle godine, a o tome možete čitati OVDJE. Neki od poklona koje sam tamo dobila su Avon Luxe Eyeshadow Palette Black tie*, Avon Santa Claus bubble bath Apple & Cinnamon* i Avon Reindeer bubble bath Plum & Vanilla*.

Nivea je, kao i svake godine, pripremila veliki paket proizvoda. U paketu su se našli: Nivea Hairmilk šampon za kosu i regenerator*, plava Nivea krema*, Nivea Creme Care maramice za čišćenje lica*, Labello Original*, Nivea Protect & Care dezodoran*, rokovnik, šalica i kuglica za bor.

Kiehl’s Hydro-Plumping Re-Texturizing Serum Concentrate* je proizvod koji jako volim pa mi je drago što je stigao jedan primjerak koji će spremno čekati da potrošim ˝staru˝ bočicu. O njemu sam pisala u OVOM postu.

Stigao mi je i prosinački Tester box u kojem su se našli zanimljivi proizvodi i rekla bih da je ovo bio zaista odličan mjesec za Tester box. Najdraži proizvod iz kutije mi je definitivno Avene Couvrance maskara.

Maithong sapuni* su još nešto što ću po prvi put isprobati, a imam dvije verzije – Mangosteen i Lemongrass.

Uriage je složio divan blagdanski poklon, a u njemu se našlo 6 proizvoda koje ooobožavam. Radi se o: Uriage Creme Lavante pjenušava emulzija za pranje*, Uriage Hidratantni stick za usne*, Uriage Eau Thermale losion za tijelo*, Uriage Eau Thermale Light Water krema za lice*, Uriage Eau Thermale termalna voda* i Uriage Micelarna voda za normalnu do suhu kožu*.

Još jedan poklon od Douglasa koji mi je stigao točno pred Božić – Douglas Bubble Palette. Radi se o paleti koja sadrži skoro sve što vam je potrebno kada se šminkate, jedino će vam faliti tekući puder.

Aura proizvode jako volim pa me veseli što je kod nas stigla limitirana kolekcija Geisha*. U kolekciji se nalazi 8 proizvoda a to su: crni gel eyeliner, umjetne trepavice (15 Maiko i 16 Mononoke), matirajući puder u kamenu, tekući ruževi (Maiko i Mononoke) i rumenila (Maiko i Mononoke).

Još jedna limitirana kolekcija i to od Essencea – The Little X-mas Factory*. Ja sam iz te kolekcije isprobala liptint, korektor, zlatni eyeliner, paletu za konturiranje i naljepnice za nokte. Zlatni eyeliner me oduševio!

Napokon sam se dočepala Golden Rose mat tekućih ruževa i to nijansi 12 i 15. Nijansa 12 je ˝stara˝ nijansa i za nju sam čula da mnogima ne odgovara, no meni je odlična.

Miris pamuka i svile – može li to biti loše?! Ne može. Od Afrodita Kozmetike sam dobila Cotton & Silk kremu za ruke* (odlična!), Cotton & Silk tekući sapun za ruke* i Cotton Flower gel za tuširanje*.

Sleek Highlighting Palette – Solstice! Nju sam zapravo kupila sestri za Božić, ali morala sam je uključiti u ovaj post. S pravom većina ljubiteljica šminke toliko voli ovu paletu!

Od tima s NoveTV i portala Zadovoljna.hr dobila sam divan paket u kojemu su se našli šalica sa odličnim natpisom i planer za 2017. godinu sa pripadajućim naljepnicama. Sitnice stvarno jesu sve(mir). ❤

Rimmel mi je također poslao mali blagdanski paketić, u kojem su se našli Rimmel Scandaleyes Reloaded maskara* i Rimmel Matte Lipstick 500 Take The Stage*. Samo ću reći da ovaj ruž može konkurirati mnogo razvikanijim ruževima.

Od prijateljice sam dobila dva proizvoda iz Njemačkog dm-a, a radi se o Trend It Up Expert Lip primer & care i Invisible Protect & define liplineru. Ovome se jako veselim jer me Essence invisible olovka za usne i nije baš oduševila pa se nadam da će ovo biti puno bolje.

Još jedan poklon za Božić – The Body Shop Moringa krema za ruke i The Sparkler šljokice za tijelo i kosu. Ove šljokice su DIVNE i miris im je mrak!

Rituals paket proizvoda je uvijek odličan poklon za nekoga. Ovo je Rituals The Ritual of Dao paket i mogu reći da je miris ovih proizvoda savršen.

Akcija u dm-u kojoj nisam mogla odoljeti – Catrice HD Liquid Coverage tekući puder 010 Light Beige i Catrice Liquid Camouflage korektor 010 Porcellain gratis.

* * *

Što ste vi dobile za Božić od kozmetike?
Ima li kod vas nekih zanimljivih kozmetičkih noviteta?
❤

xoxo,

aa

 

*PR proizvod

Oglasi

28 thoughts on “Huuuge New In #19

  1. Sanja kaže:

    Krasan new in post, jedino mi se ne sviđa Douglas paleta. Kupila sam je i nisam nikako zadovoljna, na žalost, a očekivala sam puno.
    Valentinovo
    Sanja Đ

  2. Anastasia Maria kaže:

    Obožajem HD liquid camo. puder izgleda super prirodno! Dala sam šanse korektoru nakon što sam čula puno o njemu i stvarno je olličan i super lagan 😀 Golden Rose tekuće mat ruzeve imam jedan i prekrasan je,šteta što mu treba malo duže da se osuši :s *Valentinovo*

  3. Danijela Saric kaže:

    Konačno sam našla vremena da iščitam ovaj post. Sve je predivno. Kojom god recenzijom da nas obraduješ bilo bi super 🙂
    *Valentinovo*

  4. divazg kaže:

    Ajme koliko predivnih stvari :)))))
    Douglas paket je stvarno wow!!!
    Inace mi je moringa najdrazi miris u ponudi the body shopa, a ove sljokice izgledaju preslatko 🙂

Komentiraj

