REVLON Uniq One Coconut Conditioning Shampoo

Revlon je prije bio brend čije proizvode nisam često koristila, ali otkako sam isprobala Revlon šampone za kosu mogu reći da zaista volim njihove proizvode za njegu kose i da su mi se svi koje sam do sada isprobala pokazali odličnima. Prije otprilike godinu i pol isprobala sam Revlon Uniq One All in one šampon za kosu (crveno pakiranje) i bila sam jako zadovoljna njime, a sada sam testirala Revlon Uniq One Coconut Conditioning šampon za kosu (bijelo pakiranje) i isto od mene dobiva jedan veliki thumbs up.

dsc_0898

Radi se o šamponu koji su sebi sadrži i regenerator, tako da vam samo on može biti dovoljan za pranje kose. Formula sa 2/3 šampona i 1/3 regeneratora namijenjena je svim tipove kose, a istovremeno njeguje i vlasište.

10 stvarnih prednosti ovog šampona za kosu:

  1. Nježno pere kosu i vlasište.
  2. Štiti i hidratizira kosu i vlasište.
  3. Čini kosu svilenkastom i glatkom.
  4. Ne otežava kosu.
  5. Pojačava sjaj kose.
  6. Kontrolira frizz efekt na kosi.
  7. Olakšava oblikovanje i stiliziranje kose.
  8. Jača kosu.
  9. Smanjuje pucanje kose.
  10. Sprječava pucanje vrhova kose.

Šampon dolazi u zaista izdašnoj količini od 300 ml, cijena mu je 85,64 kn, a može se kupiti preko internet parfumerije Lijepa.hr (LINK). Tekstura šampona je svilenkasto kremasta, lako se pjeni i jednako lako se ispire. Ja sam šampon koristila i za prvo i za drugo šamponiranje, nisam htjela miješati sa nekim drugim šamponom kako bih dobila prave rezultate koje mogu komentirati. Šampon je nježan za vlasište i nije mi izazvao nikakve iritacije niti svrbež. Ipak, nisam željela koristiti ovaj šampon kontinuirano mjesec dana jer sam primijetila da mom vlasištu odgovara kada kombiniram šampone poput ovog Revlon šampona i neke blage šampone za osjetljivo vlasište. Kada bih koristila samo ovaj šampon, nakon mjesec dana počelo bi mi se perutati vlasište pa to uspješno izbjegavam tako što koristim kombinaciju dva različita šampona.

Kosa mi je nakon pranja ovim šamponom meka i sjajna, lako se raščešljava, a mastiti se počne 2 dana nakon pranja. Nisam primijetila da mi šampon otežava kosu jer je ona uvijek potpuno ravna i sama po sebi je teška. Jedino što mi kosi nedostaje nakon pranja je volumen, no to rješavam drugim preparatima.

Kako bih navela sve bitne stavke o ovom šamponu, proći ćemo kroz onih 10 prednosti koje Revlon obećava i koji su navedeni na prednjoj strani pakiranja:

  • Nježno pere kosu i vlasište. – Da.
  • Štiti i hidratizira kosu i vlasište. – Vjerujem da je tako jer je kosa nakon korištenja ovog šampona zaista izgleda zdravo, a na vlasištu ne vidim i ne osjetim nikakve negativne pojave.
  • Čini kosu svilenkastom i glatkom. – Da.
  • Ne otežava kosu. – Moja kosa je vrlo duga i sama po sebi je teška, no mislim da je ovaj šampon nije dodatno otežao.
  • Pojačava sjaj kose. – Kosa se zaista lijepo i zdravo sjaji nakon pranja, ali i nekoliko dana nakon pranja.
  • Kontrolira frizz efekt na kosi. – Rekla bih da je ovo zaista tako jer kosa nakon pranja izgleda zaglađeno i nema tih nestašnih vlasi koje strše.
  • Olakšava oblikovanje i stiliziranje kose. – Ne znam je li ovo točno jer ne koristim nikakve aparate za oblikovanje i stiliziranje kose.
  • Jača kosu. – Ne mogu procijeniti jer smatram da je za jaku i čvrstu kosu potrebno mnogo više od dobrog šampona za kosu.
  • Smanjuje pucanje kose. – Da.
  • Sprječava pucanje vrhova kose. – Rekla bih da je tako, no ipak je najvažnije svakih nekoliko mjeseci skratiti vrhove jer su škare jedine koje mogu riješiti već ispucale vrhove kose. Kvalitetna njega kose možda može prolongirati pucanje vrhova, ali smatram da ih nikako ne može spriječiti.

Što se tiče mirisa, ako volite miris Raffaello kuglica, voljet ćete i miris ovog šampona. Miris kokosa! Miris se osjeti prilikom pranja kose, no ne zadržava se dugo na kosi nakon što kosu osušite i to je nešto što meni odgovara.

Sastojci ovog šampona nisu baš najprirodniji pa on definitivno nije za nekoga tko koristi šampone bez sulfata i sličnih sastojaka.

* * *

Jeste li možda isprobale ovaj šampon ili neki drugi proizvod iz iste linije?
Koji šampon za kosu biste mi preporučile da isprobam?

xoxo,

aa

 

*PR proizvod

Oglasi

16 thoughts on “REVLON Uniq One Coconut Conditioning Shampoo

  1. Irena Lanović kaže:

    Ovo me vuče da ga isprobam. S kokosom nema greške!
    Ja preporučam Kron šampon i regenerator pogotovo za osjetljivo vlasište ali nije lose uzeti ga kao kuru “proljetnog čišćenja” i obnove kose.
    *Valentinovo*
    Irena G. L.

  2. Martina Orlović kaže:

    *Valentinovo*

    Znači nisam probala šampon, ali kad vidim marku Revlon znam da je nešto sigurno vrhunske kvalitete. Sva kozmetika im je toliko dobra i korisna. Ma sve pohvale. Jeste da je skuplji, ali je 🔝 topova. 😊

Komentiraj

