Kozmetika koju uvijek nosim u torbi…

Danas sam vam odlučila pokazati koju kozmetiku uvijek nosim sa sobom u svojoj torbici. Također, da ovaj post ne bi bio preobičan, pokazat ću vam u kakvoj odjevnoj kombinaciji najviše volim provoditi dane u kojima nemam fakultetskih ili poslovnih obaveza. Krenimo…

Vjerujem da među vama ima ljubiteljica onog starog i dobrog rocka. Ja sam definitivno jedna od tih i volim nositi majice koje to pokazuju, baš poput ove Van Halen majice koja mi je stigla sa Zaful stranice. Uz takve majice obično kombiniram lagano isprane traperice i jednostavnu jednobojnu oversized vestu. Jedino čime volim malo podići kombinaciju jesu uvijek zanimljive i drugačije torbe, baš poput ove velvet plave torbe. I za kraj, kombinaciju dosta podignu nakit i moje dioptrijske naočale, htjela ja to ili ne. 🙂

dsc_0018

Van Halen majica – Zaful (LINK za naručiti)
Siva oversized vesta – Sinsay (trenutno na sniženju – 54 kn)
Traperice – Zara TRF
Torba – Zaful (LINK za naručiti)
Naočale – D&G
Prstenje – House (trenutno na sniženju – 18 kn/set)

dsc_0021dsc_0022

Prijeđimo na kozmetiku koja se nalazi u ovoj lijepoj plavoj torbi. U torbi uvijek nosim svoj najdraži dezodorans, maskaru, kremu za ruke, balzam za usne i dva do tri ruža za usne, da se mogu snaći u različitim prilikama.

dsc_0025

Dezodorans koji nosim u torbi je Garnier mineral Action Control Thermic 72h u roll-on varijanti. Njemu sam vjerna već jako dugo i ovo je vjerojatno 10. bočica koju trošim. Krema za ruke koja se trenutno nalazi u mojoj torbi je The Body Shop Moringa Hand Cream, koju sam dobila na poklon za Božić i mogu reći da je odlična. Moringa miris je divan i ozbiljno razmišljam o tome da nabavim i The Body Shop Moringa piling za tijelo. Maskara koju trenutno obožavam je Maybelline Lash Sensational Lash multiplying mascara, za koju imam samo pohvale i za koju pripremam detaljnu recenziju. Balzam u koji sam se zaljubila još tokom ljeta je Uriage Bariesun Lipstick SPF30, koji usnama pruža svu potrebnu hidrataciju i još ih štiti od UVA i UVB zraka koje su, podsjetimo se, itekako prisutne i zimi. Što se tiče ruževa za usne, uvijek sa sobom nosim dva nude ruža, jedan kremaste teksture (Essence Longlasting lipstick 05 Cool nude) i jedan tekući mat ruž (Bronx Matte Lip Tint MLT10). Također, uvijek dobro dođe i neki tamniji ruž, a uglavnom je to Aura Absolute Matte Velvet feel longlasting lip cream 612 Matte Mess, tekući ruž koji ima mat finish i koji je pre-di-van!

dsc_0034dsc_0036dsc_0038dsc_0039dsc_0040

* * *

Koju kozmetiku vi obavezno nosite u svakoj svojoj torbi?

xoxo,

aa

Oglasi

84 thoughts on “Kozmetika koju uvijek nosim u torbi…

  1. Theladyistalkingblog kaže:

    Torbica ti je divna ❤ Nosim iste stvari tj slicne kao ti… uvek se nadje dezodorans, krema za ruke i neki sjaj ili karmin…
    *Valentinovo*

  2. TINKY kaže:

    Obavezno labelo, trenutno imam Nivein classic i volim ga!! Nosim uvijek neki ruž, ovisno o kombinaciji.. Vlazne i papirnate maramice.. Ne nosim maskaru ni ostalo jer nikad vanka be popravljam sminku, ..ne volim stavljat maskaru na skorenu maskaru!! Puder i rumenilo potraju taman dok ne dodjem doma.. Osim ako idem navecer u izlazak onda ponesem i puder i rumenilo 😉 “Valentinovo”

  3. Mare M kaže:

    Ja kozmetiku koja mi može zatrebati (maskara, Catrice olovčica za obrve, Bourjois rumenilo s ogledalom, Burjois ruž, kist na uvlačenje za rumenilo, neka mini kremica) držim u neseseru a neseser samo premještam iz torbe u torbu.

  4. Lucija Tutić kaže:

    Tvoja torba je prekrasna, ja takoder imam plavu, a imam istu maskaru kao i ti i moram priznati da je odlicna, a jos zna biti i na popustu u Bipi. Sve u svemu odlican izbor 😊
    *Valentinovo*

  5. Hodzic Dzenita kaže:

    Ja u svojoj torbi obavezno nosim eyeliner , jer mi je to obavezan dio makeup-a , pa da popravim , ako zatreba hahh ☺ nosim uvijek i dezodorans ili neki parfem , ruz koji nosim taj dan , vlazne/suhe maramice , maskaru , to je obavezno , ali naravno uvijek se nadje i nesto sto nije potrebno haha ☺
    *Valentinovo*

  6. Nevena Jovanovic kaže:

    Uh kolicina sminke u mojoj torbi je malo vise nego u tvojoj, zapravo valjda je to posledica sto uvek imam velike torbe. Najvise imam labela, ruzeva, sjajeva, i olovke za usne. Onda obavezno krema za ruke, parfem, ako sam duzi dan odsutna obavezno crna olovka rumenilo cetka. U najavi me vec kicma boli od tezine tasne 😀
    *Valentinovo*

  7. Milica Stanojković kaže:

    Posebno mi se sviđa torbica- Zaful i ruž Bronx Matte Lip Tint MLT10, gde se može kupiti? Ja uvek nosim Essence matt longlasting lipgloss 02 beauty-approved! Odlican je i lepo miriše na karamelu, čini mi se. A uz njega uvek nosim Essence lipliner 11 in the nude,taman kao podloga, jer je iste boje. Tu je i Miss sporty maskara Fabulous Lash Xtra Black. 🙂
    *Valentinovo*

Komentiraj

