Proljetni beauty noviteti / EPIC new in #20

U zadnja dva mjeseca kod mene se našlo mnogo nove kozmetike, mnogo noviteta i proizvoda koje već neko vrijeme koristim i samo ponavljam kupnju. U ovom postu ukratko ću vam predstaviti novitete koji su nedavno stigli na naše tržište, a za one proizvode koje sam isprobala napisat ću svoje kratko mišljenje. Većinu ovih noviteta ste već vidjele ili na Instagramu ili na Facebooku, za neke ste mi pisale da želite čuti dojmove pa evo, stižu! 🙂

Vas, kao uvijek, pozivam da mi ispod u komentarima napišete koji su vam proizvodi najzanimljiviji i za koje proizvode biste voljeli da napišem opširnu recenziju. 😉

* * *

Nije tajna da volim Tester Box pa mi je tako i u mjesecu ljubavi, na Valentinovo, stigao box za veljaču. U njemu su se našli proizvodi sa fotografije ispod, od kojih je Klorane šampon za suho pranje kose već odavno potrošen i mogu reći da je meni bio odličan. Jana Kolagen Beauty voda s okusom ruže i maline me ugodno iznenadila jer nisam vjerovala da će mi biti dobra, no sigurna sam da je ne bih mogla stalno piti. O The Balm Time Balm bazi sam pisala ovdje, a Himalaya Neem Masku za lice spomenula sam u članku o blagotvornim svojstvima biljke nim ovdje. Stigao mi je i muški Tester Box u kojem su mi (zapravo, mom dragom) definitivno favoriti Šampon za brijanje i tuširanje brenda Kuća Magične Trave i Nivea Men krema.

IMG_0009IMG_0002

U mojoj obitelji postoje mali znakovi pažnje na sve važne dane, a među njih spada i Valentinovo. Od roditelja sam dobila divan poklončić u kojem su se našli Hello Beauty BFF makeup spužvice, Essence We Are Awsome LE rumenilo i slatke stopalice sa srcima. Hello Beauty BFF makeup spužvice su odlične! Za njih ću tipkati zasebnu recenziju jer zaista to zaslužuju. Rekla bih čak da mogu konkurirati Beauty Blender spužvici, naravno kao mnogo povoljnija opcija. Essence We Are Awsome LE rumenilo je, kao i većina Essence rumenila, dobro pigmentirano, lako se blenda i može se nadograđivati prema potrebi. U svakom slučaju, ako ste ga uhvatile na policama drogerija, mislim da niste pogriješile s kupnjom.

IMG_0014

Vichy Idealia linija dobila je još jednog ˝člana˝ – Idealia Night-Peeling. Radi se o prvoj Vichy noćnoj piling-njezi za osjetljivu kožu: učinak pilinga (4% glikolna kiselina + Hepes) na površini uz aktivaciju blistavog tena za kvalitetu glatke kože baršunaste na dodir. Glikolna kiselina radi blagi piling kože, dok je Hepes aktivni sastojak koji je zaslužan za nježno ljuštenje mrtvih stanica s kože. Aktivni kompleks ekstrakta fermentiranog crnog čaja i polifenola borovnice poboljšava kvalitetu teksture kože. Namijenjen je osjetljivoj koži lica, ženama s umornim i neujednačenim tenom bez sjaja, nepravilnom površinom kože, tankim linijama i borama. Tekstura je lagana i svježa poput snažne vodice, a miris ima opuštajuće note zelenog čaja i jasmina. Što se tiče mojih dojmova, proizvod je u fazi testiranja pa još uvijek ne mogu mnogo reći.*

DSC_0695

Proljeće nam je napokon stiglo, a s njime i alergije koje će mučiti neke od vas. Na sreću, ja nemam problema s alergijama, no kvalitetna njega kože uvijek je poželjna. Eucerin nudi cijelu liniju namjenske njege pH5 koja sadržava kombinaciju vrhunske zaštite, pogotovo u vrijeme alergija kada je koži potrebna veća zaštita. Naša koža zaštićena je od utjecaja iz okoliša vlastitim prirodnim mehanizmima koje kontroliraju enzimi. Oni reguliraju rast bakterija, održavanje vlažnosti i štite od nadražaja. Međutim, kod osjetljive kože, aktivnost enzima je smanjena, a zaštitna funkcija narušena, što dovodi do nadraženosti i suhoće. Jedinstveni sastojci s pH-vrijednošću 5 vraćaju aktivnost enzima i jačaju prirodni zaštitni sloj. Zaštita kože važna je i u zaštiti od peludi i zato je Eucerin pH5 njega razvijena kako bi kožu zaštitila od alergena. Losion za tijelo iz ove linije sam već prije koristila i vrlo sam zadovoljna, iako bi mi bilo draže da se mrvicu brže upija, no znam da je to ovisi o koži. Ulje za tuširanje sam isprobala kada sam dobila ovaj paket i odmah moram reći da sam nekoliko puta čula preporuke za njega. Ulje je odlično za one koji imaju suhu i vrlo suhu kožu jer će je nahraniti toliko da možda neće biti potreban losion za tijelo nakon tuširanja. Kažem možda jer to ponovno ovisi o tome kakvu kožu imate. Meni nakon tuširanja ovim uljem nije potreban losion, no mojoj mami koja ima vrlo suhu kožu losion je ipak potreban. Kremu za ruke iz pH5 linije preporučila bih onima koji imaju nešto suhlje ruke. Ja imam zaista zahvalnu kožu na rukama i dovoljna mi je količina veličine zrna riže za obje ruke. *

DSC_0685

Nakon dugo vremena kod mene se našao novi Oriflame proizvod – My Destiny edP. Inače sam dosta teška kad je riječ o parfemima, rijetko koji mi odgovara i rijetko koji mogu koristiti na dnevnoj bazi. Ovaj miris je točno po opisu, chypre miris za žene. My Destiny je predstavljen 2016. godine, a kreirao ga je nos Sophie Labbe. Gornje note su grejpfrut, borovnica i lotus; srednje note su božur, cvijet naranče i marelica; bazne note su pačulij, vanilija i heliotrop. Ovaj miris sam birala prema opisu iz kataloga, nisam ga unaprijed imala priliku pomirisati, no evo, odlično sam odabrala.*

DSC_0689

Avon je u svoju ponudu uvrstio novi brendMark., a ja sam imala čast i priliku isprobati neke od proizvoda. Za sada mogu reći da su ruževi, kao i većina Avon ruževa za usne, odlični i da prema kvaliteti mogu mjeriti sa mnogo skupljim ruževima za usne. Nažalost, Nude Matte tekući puderi su svi pretamni za moj ten, no prema onome što sam isprobala ˝po kući˝, čini se da bi mogli biti dobri onima koji imaju mješovitu kožu sa masnijom t-zonom. Sjajila za usne su standardno dobra, o Mark Spectralash maskari ću vam svakako zasebno pisati jer se radi o vrlo dobroj maskari, a novitet u ponudi su Mark CC korektori. Mark CC korektori dolaze u 3 boje – žuta koja prekriva tamne podočnjake,  ljubičasta koja posvjetljuje ten te zelena koja prekriva crvenilo. Osim Mark noviteta, u Avonovom katalogu 05/2015 pojavio se i novi miris s potpisima svjetskih kreatora – Little Sequin Dress edP. Miris je kreirala Caroline Sabas, a miris iznenađuje sočnim tonovima mandarine i manga te oživljava osjetila kombinacijom gardenije i tropskog cvijeća. Baza mirisa sadržava senzualni mošus i esencije zlatnog jantara. Ovaj miris nije 100% moj đir, no nije loš i mislim da će u ovim proljetnim danima biti odličan za neke večernje izlaske.*

DSC_0676DSC_0673iDSC_0666DSC_0665

Schwarzkopf Professional predstavio je svoju novu liniju BLONDme, za bojanje i njegu plave kose. Predstavljeni proizvodi nove BLONDme linije aktivno obnavljaju oštećenu, slomljenu i beživotnu kosu spajanjem veza unutar vlakana kose. Nove BLONDme Bond Enforcing boje i toneri prikladni su za sve blond klijente, bez obzira odgovaraju li im više hladni ili topli tonovi. Također, posebno je kreirana intenzivna bonding usluga uz Keratin restore Intense Care Bonding Potion i Keratin Restore bonding masku, koje će kosi vratiti izgubljeni sjaj i dati blistav efekt. Pošto ja nisam plavuša, ove proizvode testirat će netko tko ima plavu kosu. Osim tih noviteta, dobila sam paketić sa Schwarzkopf Professional BC Bonacure COLOR FREEZE proizvodima, a njih će testirati Mateja jer je trenutno crvenokosa. Probala je već mnogo proizvoda koji su namijenjeni očuvanju boje pa me zanima kako će ovi proizvodi djelovati na njezinoj kosi i hoće li ona biti zadovoljna.*

DSC_0661DSC_0663

U zadnje vrijeme opsjednuta sam parfemima i stalno bih isprobavala nove mirise pa sam se posebno razveselila kad su mi stigli Lancome i Giorgio Armani noviteti. GIORGIO ARMANI svakog proljeća predstavlja posebno izdanje bočice SÌ Rose Signature u čast senzualne ženstvenosti koja jednostavno zrači. Nepromijenjen od prvog izdanja 2016. godine, SÌ ROSE SIGNATURE Eau de Parfum krase dva akorda ruže koja cvjeta kroz neočekivanu notu chyprea. Ako volite miris ruže, ovaj parfem je definitivno onaj pravi! Mirisne note ruže, bergamonta, mandarine, frezije, crnog ribizla, irisa, vanilije i pačulija. Iako inače nisam ljubiteljica mirisa ruže, uglavnom je volim gledati u vazi ili u vrtu, ali ovaj miris mi odgovara i mislim da će biti savršen za ovo proljeće.*

LANCÔME pak predstavlja miris La Vie est Belle Bouquet de Printemps koji sadrži pomno odabrane voćno-cvjetno-orijentalne sastojke. Nova gurmanska delicija nadahnuta je originalnim parfemom te je krasi cvjetni aranžman koji slavi svježinu, slatkoću voća i britkost. Miris je vrlo sličan originalnom La Vie est Belle parfemu, no nije isti. U mirisu možete osjetiti note irisa, jasmina, đurđice, vanilije, kruškei pačulija. Predivan proljetni miris!*

DSC_0647

Osim novog mirisa, Lancôme je ove godine predstavio i novi Juicy Shaker – Matte Shaker. Prošle godine izašao je Juicy Shaker, ulje za usne u voćnim i slasnim bojama koje prije svakog nanošenja treba protresti kako bi njegov aplikator upio optimalnu količinu proizvoda. Njegova inovativna emulzija čini ga dvostruko delikatnijim i intenzivnijim od klasičnih ruževa. Također, aplikator je redizajniran kako bi osigurao što preciznije nanošenje. Matte Shaker temelji se na inovativnoj tehnologiji Ultra Thin Film (UTF), kojom se postiže iznimno tanak sloj, a kao nadahnuće za njezin razvoj poslužila je tekstura podloge. Time je ovaj tekući ruž dobio dvostruko tanji sloj i dvostruko veći intenzitet u odnosu na klasične ruževe. Ruž je iznimno ugodan na usnama i iznenađujuće dugotrajan. Testiram dvije nijanse Matte Shaker ruža, a to su 378 Pink Power i 379 Yummy Pink. Obje nijanse su prave proljetne i s guštom ću ih nositi.*

DSC_0653

Nivea me iznenadila za Dan žena ovim lijepim poklonom, a doći će i recenzija Q10 plus Anti-Wrinkle dnevne kreme SPF15, čim stigne na red i čim je mama istestira. Cristal Vision naušnice ću pokloniti jednoj od vas u jednom od idućih darivanja jer ja imam toliko naušnica da sam mirna za tri života. 😉 *

DSC_0594

Imala sam čast među prvima isprobati Maybelline New York FITme! Matte+Poreless tekuće pudere, svih 6 nijansi, a radi se o tekućim puderima s mat efektom za normalnu do masnu kožu. Što se tiče samih pudera, tekstura i prekrivanje su odlični, no nažalost mislim da meni u potpunosti ne odgovara niti jedna od ovih šest nijansi. Odgovara mi kada pomiješam nijanse 110 i 115 pa ću tako i koristiti ove pudere. Što se tiče trajnosti, rekla bih da je ocjena 4/5, što je super. Za nekoliko dana očekujte recenziju u kojoj ću vam pokazati i kako puder izgleda na licu jer ovakva fotka pudera ne znači ništa.*

DSC_0609DSC_0614

L’Oreal Paris Elseve Extraordinary Clay linija za njegu i pranje kose je nešto što OBOŽAVAM! Moram priznati da nisam vjerovala da će napraviti ono što obećava, a to je – čista kosa i do 3 dana nakon pranja, no vrlo me ugodno iznenadila. Inače, moja kosa je takva da je već jedan dan nakon pranja sva nikakva i jednostavno je moram skupiti u punđu ili visoki rep, no ovi proizvodi su zaista napravili to da je moja kosa izdržala raspuštena skoro tri dana. Ne znam kad sam zadnji put mogla tako dugo nositi raspuštenu kosu bez da sam je svaki dan prala. Ne pretjerujem, ovo je zaista malo čudo i presretna sam što sam dala šansu ovim proizvodima i što su mi se pokazali tako dobri i učinkoviti. I da, priznajem, regenerator ne koristim svaki put jer mi zaista nije potreban. Maska se nanosi na suhu kosu, tj. tjeme prije pranja i mora stajati oko 5 minuta, no ja sam je držala na glavi i do 10 minuta. Nakon tih 5-10 minuta normalno nastavljate sa pranjem kose i, naravno, koristite šampon. Zadnja tri puta sam kosu prala ovim proizvodima i zaista sam prezadovoljna, no vidjet ću kako će dugoročno djelovati na kosu i tjeme, hoće li mi isušiti tjeme, hoće li se pojaviti prhut ili nešto slično.*

DSC_0527 (2)

Sa Zaful stranice stiglo mi je nekoliko noviteta i moram reći da sam svime prezadovoljna! Zaista iznad očekivanja, a bila su vrlo visoka. Odabrala sam prozirni organizator za šminku, koji je dosta velik i u koji stane puno kozmetike. Na Facebooku sam vam već pokazala kako on izgleda. U njega sam smjestila skoro sve olovke za usne i olovke za oči koje imam, sve Aura tekuće ruževe, još nekoliko tekućih ruževa, parfem… Razmišljam o tome da si naručim još jedan ovakav organizator, no ne želim pretjerivati jer ni sama ne znam gdje bih ga mogla smjestiti. Osim organizatora, odabrala sam i set kistova za šminkanje, onih popularno zvanih ¨četkica za zube kistovi¨, i moram priznati da su neki odlični, no neke od njih neću koristiti. Što se tiče kvalitete izrade kistova, tu nemam što reći, osim da su odlično napravljeni, dlačice su vrlo guste i meke te ne ispadaju prilikom pranja. Čak sam pokušala iščupati dlačicu da vidim koliko će lako ići, no nisam uspjela. Praktičniji su mi oni standardni kistovi za šminkanje, no ne mogu reći da su ovi loši, samo se treba naviknuti.*

DSC_0490DSC_0499

Bio-Oil me prošli mjesec ugostio na lijepom i malom druženju, gdje smo se podsjetili što je Bio-Oil, o kakvoj se njezi kože radi i kome je namijenjena. Bio-Oil je posebna njega kože, u obliku ulja, namijenjena za njegu kože s ožiljcima, strijama, neujednačenim tenom, tragovima starenja i dehidrirane kože. Bio-Oil ulje može prevenirati nastajanje strija u trudnoći, tijekom bržeg rasta u pubertetu ili naglog dobivanja na težini, a preporučuju ga i dermatolozi i farmaceuti. Odmah ću napomenuti da sam ovo ulje koristila samo na tijelu i to na određenim dijelovima tijela, a to su bedra i stražnjica. Ja ovo ulje nisam koristila na licu jer imam problema sa aknama, a u sastavu ulja nalaze se neki sastojci koji bi mogli začepiti pore i potaknuti nastajanje akni pa nisam htjela riskirati jer sam ih se jedva djelomično riješila. Bio-Oil u sebi sadrži prirodna ulja lavande, ružmarina, kamilice i nevena koji se već stoljećima koriste u održavanju zdravlja kože. Ulje je obogaćeno vitaminima A i E te revolucionarnim sastojkom PurCellin Oil koji formulu čini laganom i omogućava brzo upijanje u kožu, no ipak radi se o ulju i budite spremni na to da će vam na koži ostati lagani mastan sloj. Krajem idućeg tjedna bit će online recenzija ovog ulja pa ćete moći pročitati moje ukupne dojmove.*

DSC_0590

Olival je nedavno na police stavio svoj novi proizvod – Hijaluronski serum protiv bora s uljem smilja, kojeg testira moja mama, a nakon testiranja doći će i recenzija. Olival Hijaluronski serum protiv bora s uljem smilja u svom sastavu ima i beta-glukan poznat po snažnom antioksidacijskom djelovanju koji dodatno ublažava i usporava proces starenja kože, pogotovo posljedice fotostarenja i oksidacije.  Sadržano ulje smilja dodatno potencira anti-age učinak i  blagotvorno revitalizira  i regenerira kožu izloženu vanjskom i unutarnjem stresu. Sadržani proteini ječma koži daju mekoću i povećavaju njenu elastičnost, a šećerni polimeri dodatno popunjavaju bore pojačavajući djelovanje hijalurona, beta-glukanom, proteinima ječma i uljem smilja, dokazano su pozitivnog djelovanja. Naravno, ne treba očekivati da će uz ovaj serum duboke bore čudom nestati, neće nestati, on može djelovati samo na male borice i malo odgoditi nastanak novih borica.*

DSC_0587

NIVEA je u Hamsa Yoga Center predstavila svoj novi gel za tuširanje – CREME & OIL PEARLS gel za tuširanje. Gel za tuširanje dolazi u tri mirisa lotus, ylang ylang i cherry blossom. Kremasti gelovi za tuširanje u kojima se nalaze uljna zrnca. Obogaćeni su arganovim uljem i dragocjenim uljem bisera za nježno čišćenje i glatku kožu. NIVEA Creme & Oil Pearls Cherry Blossom gelovi za tuširanje pružaju idealnu kombinaciju njege i uživanja u svim trenutcima tuširanja. Dragocjeno ulje bisera kožu bi trebalo napraviti mekom i glatkom. Za savršenu masažu za vrijeme tuširanja. Baršunasta pjena, obogaćena arganovim uljem, ostavlja čak i suhu kožu vidljivo glatku. Svjež miris trešnjinog cvijeta, ylang ylanga i lotusa pružit će svježinu tijelu kroz cijeli dan. Još nisam isprobala ove gelove, ali uskoro dolaze na red.*

DSC_0731

Yves Saint Laurent Beauté ovaj tjedan je u predivnom ambijentu hotela Westin Zagreb, na 17. katu sa pogledom na Zagreb i uz zalazak sunca, predstavio novi miris YSL Beauté za žene, Mon Paris. Sa novim senzualnim mirisom YSL Beauté predstavlja jednu posve drugačiju i intenzivnu ljubavnu priču koja ne zna za strah i euforično se prepušta trenutku, nadahnutu gradom zaljubljenih – Parizom. Mon Paris krasi upečatljiva senzualnost i prozračni cvjetni akordi koji čine moderan, cvjetno-voćni chypre: uzbudljiv, zavodljiv i jednostavno očaravajući. Cvijet dature od davnih je vremena predmet obožavanja i strahopoštovanja zbog svojih očaravajućih karakteristika i hipnotičkih svojstva. Donje note krasi jasna bjelina koja ostavlja dugotrajan i intrigantan mirisni trag zahvaljujući čak dvjema različitim vrstama pačulija koje se izvrsno nadopunjavaju. Moj dojam – miris je pravi mix voćnog i cvjetnog, u jednom trenu osjetit ćete voće, u drugom trenu cvijeće. Ukratko, Pariz u proljeće koji je pretočen u bočicu. ❤ *

DSC_0839

Schwarzkopf SCHAUMA Nature Moments Provence Herbs šamponi za kosu su noviteti među Schauma šamponima. Postoje 4 varijante: Herbs & Lavender, Honey Elixir & Barbary Fig Oil, Mediterranean Olive Oil & Aloe Vera i Succulent Raspberry & Sunflower Oil. Ja ću prvo isprobati šampone sa lavandom i medom, a za sada mogu reći da je ovaj paketić koji mi je stigao jučer jedan od najmirisnijih ikada. Lavanda i med – nije moglo biti bolje pogođeno! Herbs & Lavender – Lagana formula sa osvježavajućim i umirujućim mirisom namijenjena beživotnoj i tankoj kosi. Čisti kosu bez otežavanja i pruža joj volumen. Honey Elixir & Barbary Fig Oil – Hranljiva formula namijenjena tankoj i lako lomljivoj kosi. Jača strukturu vlasi te pruža kosi nužne hranjive sastojke. Javim dojmove nakon testiranja. Znam da su mi do sada neki Schauma šamponi za kosu bili odlični, a neki upravo suprotno od toga, no nadam se da ću ovima biti zadovoljna.*

DSC_0831

Pošto su u ovom postu noviteti od zadnja dva mjeseca, evo još jednog Tester Boxa, ovaj puta za ožujak. Ova kutijica je, po mom mišljenju, bila jako jako dobra. Ok, možda je meni toliko dobra jer se potrefilo da su u njoj proizvodi koje već koristim i koje jako volim, no svejedno mislim da su svi mogli biti zadovoljni sadržajem kutije za mjesec ožujak. Za L’Oreal Paris Elseve Extraordinary Clay šampon sam iznad već napisala svoje prve dojmove i super mi je što imam jedan šampon u zalihi. Drugi proizvod koji me najviše razveselio je Catrice Glam &Doll BLACKEST False Lashes maskara za koju, ako duže pratite blog, znate da mi je među najdražim maskarama ikad. Ispred nje je Catrice Glam &Doll False Lashes maskara u crnom pakiranju. Dalje, Uriage, taj brend jako volim pa se veselim isprobati

DSC_0714

I napokon, za kraj, jedan mirisni novitet u koji sam se zaljubila. Na drugom Douglas Beauty Blog Dayu sam prvi put imala priliku isprobati Alaïa parfeme i nema tih riječi kojima bih mogla opisati Alaïa Eau de Parfume Blanche. Crna verzija nije previše moj đir, ali Blanche je pre-pre-pre-divan! Već se vidim kako prvom prilikom kupujem novi parfem. 🙂

DSC_0716

* * *

Sutra ide jedno lijepo darivanje u kojem ćete moći osvojiti paket Douglas proizvoda iz linije dekorativne kozmetike, a detalje pratite na Facebook stranici. 😉

Ima li kod vas nekih zanimljivih kozmetičkih noviteta?
❤

xoxo,

aa

 

*PR proizvodi

Oglasi

97 thoughts on “Proljetni beauty noviteti / EPIC new in #20

  1. Mina kaže:

    Jedva čekam recenzije svih ovih lepih proizvoda, ali prvenstveno o Olival Hijaluronskom serumu protiv bora s uljem smilja 🙂
    Nekako mi je po godinama pravo vreme da se bavim tom tematikom, pa mi je recenzija baš preko potrebna 🙂
    Hvala unapred na divnim tekstovima 🙂
    Srećno 🙂
    podeljeno na fb Jasmina Makuljević

  2. Lana kaže:

    Mene najvise zanimaju Eucerin proizvodi za koje sam do sada cula samo rijeci hvale, takoder Vichy peeling me posebno zanima 😉

    fb- Lana Branka Sa

  3. anasrce kaže:

    Voljela bih čitati recenziju o Hijaluronskom serumu protiv bora s uljem smilja od Olivala, željela bih čuti iskreno iskustvo da li pomaže, kako utječe na kožu, ima li vidljivih rezultata i pomaka?!! Imam bore koje su se tek pojavile i jako me smetaju jer kada dođeš u te neke godine i sve krene prema dolje (barem kada je koža u pitanju) nije ugodno, u najmanju ruku je frustrirajuće. Inače koristim proizvode od Olivala, njihova cc krema mi je odlična. Već sam na olicama gledala serum, ali nisam se odlučila na kupnju, zato željno iščekujem opširnu recenziju:) ❤

  4. Mirna Č kaže:

    Puno novih proizvoda i nadam se puno novih recenzija jer me skoro pa sve zanima, ali najviše me zanima recenzija Maybelline tekućih pudera.
    Mirna Č

  5. Milka Grubić kaže:

    Auff koliko predivnih i odličnih noviteta. Obožavam parfeme i zanimljivi su mi svi ovi novi proljetni cvijetni mirisi, a voljela bih najprije čitati o avonovim mark novitetima ali i o ostalim mirisnim i dekorativnim proizvodima 🙂

  6. Mihaela Damjanovic kaže:

    Stvarno veeeliki new in 😍
    Najvise me zanima Vichy Idealia night peeling, to mi je prvo zapelo za oko.. Zanima me i tvoja recenzija FIT me pudera i nove Loreal linije za kosu.. 🙂

  7. Nikol Nikolina kaže:

    sve je predivno,neznam gdje bi se okrenulo,a najvise bi htjela recenziju o durexu love hahahaha 😀 salim se,mozda parfem my destiny i avon mark proizvodi ❤

  8. Ivana kaže:

    L’Oreal Paris Elseve Extraordinary Clay se i meni čini super, isto tako kosa nakon dva- tri sva nikakva iako je dosta gusta, ne može izdržati treći dan raspuštena.
    Iako šampon stvarno nije skup bilo bi super imati jednu “detaljnu” recenziju čisto da ne bude još jedan šampon koji služi samo da pada u kadu 😉

  9. Ksenija C. kaže:

    Najzanimljiviji su mi Maybelline tekući puderi, voljela bih čitati više o njihovoj kvaliteti, postojanosti, nijansama, odabiru prave nijanse.

    FB Ksenija Cajzek

  10. Ivana Baranj kaže:

    Neki novi noviteti o anticelulitnim tretmanima,zatezanje lica,uklanjanje dlačica.. Nesto o tome bih zeljela citati..Npr.. koji šampon najjjjj bolje pomaze kod prhuti,dali se smije kosa peglati svskodnevno peglom za kosu.. 😀

  11. Manuela Š. kaže:

    Stvarno puno noviteta, treba izabrati favorita 🙂 Za mene je to Maybelline New York FITme! Matte+Poreless puder. Nisam naručila Tester box, pa me zanimaju dojmovi, dvoumim se oko kupnje.

Komentiraj

