Bio-Oil ulje za posebnu njegu kože

Već se dugo priča o Bio-Oil ulju za posebnu njegu kože, no ja sam ga tek nedavno po prvi put isprobala i testirala. Pisalo se i na inozemnim portalima da su ovo ulje koristile i mnoge poznate osobe, no meni osobno ne znači puno to što je ovo ulje koristila Kim Kardashian, mnogo više mi znače mišljenja i dojmovi domaćih blogerica te, naravno, moje vlastito mišljenje. Da ne duljim, krenimo na recenziju jer imam dosta toga za napisati.

DSC_0995

Bio-Oil je poseban proizvod za njegu kože s formulom koja poboljšava izgled ožiljaka, strija i neujednačenog tena. Njegova jedinstvena formula s revolucionarnim sastojkom PurCellin Oil™ učinkovita je i kada su u pitanju tragovi starenja i dehidrirana koža.

Bio-Oil ulje ima ukupno pet namjena. Ono pomaže popraviti izgled ožiljaka, kako novih tako i starih. Naravno, stari ožiljci ne mogu nikako u potpunosti nestati primjenom ovog ulja, no mogu izgledati ljepše i možda mogu postati malo manje vidljivi. Kod novih ožiljaka moguće je napraviti veći pomak i doći do faze u kojoj će ožiljak zaista biti minimalno vidljiv. Sve je to moguće samo uz redovitu i kontinuiranu primjenu Bio-Oil ulja. Osim toga, ulje pomaže pri smanjenju mogućnosti nastanka strija tijekom trudnoće, brzog i naglog rasta kod tinejdžera te kod naglog dobivanja na težini. Ulje može poboljšati izgled već nastalih strija, no one ne mogu u potpunosti nestati. Pomaže poboljšati izgled tragova pigmentacije i pjega na koži, koje su uzrokovane hormonalnim primjenama ili pretjeranim izlaganjem suncu. Pomaže zagladiti i tonirati naboranu kožu lica ili tijela. Naravno, ponovno napominjem, ne treba očekivati da bore nekim čudom u potpunosti nestanu. I zadnje, ulje pomaže dehidriranoj koži, pomaže nadomjestiti prirodna ulja koja koža gubi zbog čimbenika poput ekstremnih vremenskih prilika, čestog kupanja, vode s visokim sadržajem kemikalija te isušujućeg djelovanja centralnog grijanja i klimatizacije.

DSC_0997

Bio-Oil ulje posebno je po tome što sadrži sastojak PurCellin Oil™, koji mijenja konzistenciju formule i čini je laganom i nemasnom, čime osigurava da koža lako upije sve djelatne tvari sadržane u vitaminima i biljnim ekstraktima. Formula Bio-Oil ulja je kombinacija biljnih ekstrakata i vitamina suspendiranih u uljnoj bazi gdje im izostanak kisika omogućuje da sačuvaju svoju punu snagu.

Što se tiče primjene ovog ulja, trebalo bi ga nanositi na kožu dva puta dnevno u razdoblju od minimalno tri mjeseca. Naravno, rezultati variraju od osobe do osobe i ne može se očekivati da će svakome pomoći da, na primjer, u trudnoći ima sreću i da ne dobije niti jednu striju. Svaki organizam je drugačiji, svaka koža je drugačija, svi imamo drugačije gene, a to je nešto na što niti najbolje ulje ne može utjecati. Tijekom trudnoće preporuča se nanošenje Bio-Oil ulja na područja sklona strijama (grudi, trbuh, bokovi, stražnjica, bedra i donji dio leđa) od samog početka trudnoće do drugog tromjesečja.

Moram spomenuti i ključne sastojke, a to su: vitamin A, vitamin E, ulje nevena, ulje lavande, ulje ružmarina, ulje kamilice te PurCellin Oil.

  • Vitamin A – igra važnu ulogu u stvaranju kolagena i tako pomaže u obnovi kože, poboljšava njezinu elastičnost, teksturu i tonus.
  • Vitamin E – pomaže u održavanju zdravog izgleda kože, štiti je od utjecaja slobodnih radikala koji uzrokuju oštećenja i prerano starenje kože, povećava razinu vlažnosti u epidermi te kožu čini mekom na dodir.
  • Ulje nevena – ima regenerativno djelovanje na stanice kože te je pogodno za njegu osjetljive i oštećene kože (koža s opeklinama od sunca), ublažava upale i može se koristiti kod manjih infekcija kože, osipa i površinskih iritacija.
  • Ulje lavande – poznato je po svojem blagotvornom i umirujućem djelovanju, ali i kao prirodni antiseptik.
  • Ulje ružmarina – pomaže u revitalizaciji kože, ima umirujuća svojstva i blago antiseptičko djelovanje.
  • Ulje kamilice – ima protuupalno djelovanje te umiruje kožu.
  • PurCellin Oil – smanjuje gustoću formule Bio-Oil ulja pa se ono lakše nanosi i upija, ima umirujuće djelovanje te ostavlja kožu mekom.

DSC_1004DSC_1006DSC_1003

* * *

Ulje dolazi u prozirnoj plastičnoj bočici, u količini od 60 ml te ima mali otvor za lako doziranje. Tekstura ovog ulja je, naravno, masna, no zaista se lako nanosi i vrlo brzo se upija u kožu. Također, ako ulje nanesete na vlažnu kožu, ono će se lakše i brže upiti. Miris je, po mom mišljenju, vrlo ugodan i na mojoj koži se zadrži još određeno vrijeme nekon nanošenja. Ja sam ovo ulje koristila za njegu tijela (noge, trbuh, bedra, stražnjica i laktovi) te ga nisam koristila za njegu lica. Iako je namijenjen njezi problematične kože lica ja nisam htjela riskirati i testirati ga na licu jer u zadnje vrijeme za njegu lica koristim samo proizvode koje  je odobrio moj dermatolog. Ovo ulje je, kada pogledam sastojke, potencijalno opasno za moje lice jer je moja koža mješovita, osjetljiva i problematična. Mojoj koži bi ovo ulje moglo izazvati nove akne i začepiti pore pa se nisam željela upuštati u testiranje na koži lica. Ipak, znam da je mnogima upravo ovo ulje odlično za njegu lica i da je mnogima pomoglo u borbi protiv akni.

Osim za njegu dijelova tijela koje sam spomenula, koristila sam ovo ulje za njegu kožice oko noktiju i za to mogu potvrditi da je djelovalo i više nego odlično. Kada je riječ o djelovanju na već postojeće strije, već sam napisala da je nemoguće postići da one nestanu, ali nakon korištenja ovog ulja one su postale malo manje vidljive i koža ljepše izgleda. Kako sam u zadnjih nekoliko mjeseci dobila veći broj kilograma, sretna sam jer na svojoj koži nisam primijetila niti jednu novu striju, a vjerujem da to mogu zahvaliti upravo ulju koje koristim kao prevenciju nastanka strija, tj. pucanja kože. Za ožiljke, nažalost ili nasreću, ne mogu ništa reći jer nemam nekih većih i značajnijih ožiljaka, jedini ožiljci koje imam su dva minijaturna ožiljka od vodenih kozica, no njima više ništa ne može pomoći jer su stari preko 20 godina. Još bih napomenula, što se tiče tretiranja ožiljaka ovim uljem, svakako je potrebno pričekati da rana zacijeli i tek tada se može nanositi ulje, nikako ga se ne smije koristiti na otvorenoj rani. Rezultat koji Bio-Oil ulje daje odmah nakon nanošenja je glatka i meka koža, a za rezultate koje obećava potrebno ga je koristiti određeno vrijeme.

DSC_0999DSC_1010

Količina i cijena: 60 ml/~90 kn, 125 ml/~140 kn
Gdje kupiti: u drogerijama (dm, Muller) i ljekarnama

* * *

Jeste li isprobale Bio-Oil ulje i ako jeste, kako ste zadovoljne njime?

xoxo,

aa

 

*PR proizvod

Oglasi

3 thoughts on “Bio-Oil ulje za posebnu njegu kože

  1. ANETA kaže:

    da, koristila sam ga,ali na tijelu..
    nisam na licu i za akne,ali mogla bih probati, možda bi pomogne.
    koža lica mi je normalna,ali ponekad dobijem kojeg “gosta” na bradi,pa ih se želim riješiti :/

  2. Gordana B. kaže:

    Recenzija mi se svidjela. Imam suhu, osjetljivu kožu, te koristim ulja za njegu lica, Nuxe, Olival. Ovo nisam isprobala, a vjerujem da će doći na red. 🙂

  3. Sanja Dostal kaže:

    Ja sam g pocela koristiti prije dva dana i odlicno je. Koza mi je super i nije masna. Jos moram pricekati da vidim kako ce djelovati na flekicu na licu koju sam dobila tijekom trudnoce i ostala mi je, ali vjerujem da ce se ublaziti ako ne skroz nestati. Nije previse vidljiva pa se nadam da je uskoro nece biti 🙂
    Uglavnom nastaviti cu ga koristiti jer mi je bolje od svih koje sam isprobala.

Komentiraj

