SOUFEEL jewelry – review

Već sam prije nekoliko mjeseci na Instagramu vidjela narukvice na koje se mogu, po želji, nizati privjesci koji se zasebno kupuju. Radi se o Soufeel nakitu, a kod mnogih stranih blogerica možete vidjeti divne kombinacije privjesaka na narukvicama. Pružila mi se prilika isprobati Soufeel nakit i odmah ću reći da sam od samog početka imala jako visoka očekivanja. Soufeel nakit napravljen je od 925 srebra (925 Sterling Silver). Izrada je vrlo precizna i kvalitetna, detalji su odlično napravljeni i obrađeni te su moja visoka očekivanja ispunjena.

DSC_0038

Odabrala sam jednu narukvicu na koju sam stavila tri privjeska, jedan bogati prsten i jedne naušnice koje su bile ljubav na prvi pogled.

NARUDŽBA I PLAĆANJE

Narudžba ovog nakita vrši se na službenoj Soufeel web stranici te za narudžbe iznad $49.00 imate besplatnu poštarinu, dok za narudžbe iznad $99.00 imate i besplatnu poštarinu i pravo na jedan poklon (uglavnom bude u vrijednosti do $50.00). Narudžba je stigla na moju adresu u roku od 10 dana, svaki komad nakita bio je zasebno zapakiran u prozirnu vrećicu, a sve je zajedno bilo zapakirano u plišanu Soufeel vrećicu te sam dobila potvrdu da se radi o 925 srebru (925 Sterling Silver). Moguće je platiti kreditnom karticom ili PayPal-om, plaćanje je 100% sigurno te imate mogućnost povrata ili zamjene u roku od 365 dana.

MOJ ODABIR I DOJAM

Ja sam izabrala klasičnu narukvicu sa rose gold kopčom. Kada birate narukvicu trebat ćete označiti koju veličinu narukvice trebate, a to ćete znati tako da krojačkim metrom izmjerite ručni zglob i na tu dužinu dodate 2 cm. Moj ručni zglob ima opseg od 17 cm pa sam odabrala narukvicu dužine 19 cm. Kopča kojom se zatvara narukvica je vrlo čvrsta i kada je zatvorite možete biti sigurni da vam se ona neće sama otkopčati. Što se tiče kvalitete izrade narukvice, ona je vrlo precizna. Narukvica ima težinu i zaista izgleda vrlo kvalitetno. Ugodna je za nošenje, ne smeta i ne grebe. Rekla bih da narukvica izgleda poput sajle, no nije preširoka i zaista izgleda lijepo i elegantno.

Osim narukvice, odabrala sam jedan stopper kako mi privjesci ne bi previše ‘plesali’ po narukvici. Stopper je zapravo privjesak za narukvicu koji u sebi ima gumicu te on čvrsto stoji na onom dijelu narukvice na koji ga vi postavite. Također, odabrala sam jedan viseći privjesak i jedan jednostavan okrugli privjesak, Htjela isprobati što više toga, kako bih vam mogla prenijeti dojmove za većinu Soufeel proizvoda. Odlično je što zbog ovakvog principa uvijek imate originalnu narukvicu kakvu, vrlo vjerojatno, nema nitko osim vas. Pomoću privjesaka vi sami stvarate svoju priču. Soufeel u ponudi ima doslovno mali milijun različitih privjesaka te je lako pronaći neki koji će vam odgovarati.

Narukvica – Rose Gold Clasp Bracelet $39.95 ($70.00)
Stopper – Water Drop Stopper $19.95 ($25.00)
Viseći privjesak – Rose Gold Four-Leaf Clover $25.00 ($36.00)
Okrugli privjesak – Infinite Love $16.00 ($30.00)

DSC_0059

DSC_0101

DSC_0143

Prsten koji sam odabrala je vrlo bogat i širok te na ruci izgleda vrlo elegantno. Prilikom odabira prstenja također postoje veličine te je potrebno izmjeriti opseg prsta kako biste saznali koja vam veličina odgovara. Moja veličina prstena je 7, do nje sam došla mjerenjem prsta krojačkim metrom i savršeno mi odgovara. Prsten je vrlo kvalitetno napravljen, ima mnogo cirkona i mogu reći da su oni i nakon nošenja svi na broju. Razmišljala sam uzeti neki uski i jednostavni prsten, ali kad sam ugledala ovaj – to je bilo to. Šest uskih prstenčića spojenih u jedan široki, predivan je.

Prsten –  The Streamer Ring $25.00 ($50.00)

DSC_0107

DSC_0060

Naušnicama nisam mogla odoljeti i odabrala sam onakve kakve u zadnje vrijeme najčešće nosim, a to su one koje se sastoje od dva dijela. Na naušnicama se nalazi mnogo cirkona, koji se na suncu prekrasno presijavaju. S razlogom ove naušnice nose naziv Autumn Rain jer zaista imaju cirkone koji izgledaju kao kapljice. Ove naušnice su ispunile sva moja očekivanja, čak i više od toga. Uživo zgledaju kao da su od bijelog zlata, a ne srebra.

Naušnice – Autumn Rain Earrings $30.00 ($43.00)

DSC_0129

DSC_0130

DOSTAVA

Soufeel, naravno, dostavlja u Hrvatsku i vrlo često ima velike akcije pa se nakit može kupiti po vrlo povoljnim cijenama. Ako odlučite naručiti nešto sa Soufeel stranice, vjerujem da ćete biti zadovoljni jednako koliko sam ja zadovoljna. Soufeel nudi tri vrste dostave, a to su DHL, express i standard. Standardna dostava je besplatna ako imate narudžbu od min. $49.00. Također, uvijek dobijete i tracking number te preko njega možete pratiti gdje se u koje vrijeme nalazi vaša pošiljka.

KOD ZA POPUST

Od Soufeela sam dobila kupon za popust koji svi vi možete iskoristiti, njime dobivate 10% popusta na cijelu narudžbu – KOD: SHS10. 😉

* * *

Volite li ovakav nakit i jeste li isprobale nešto od Soufeel nakita?
❤

xoxo,

aa

 

*PR proizvod

Oglasi

3 thoughts on “SOUFEEL jewelry – review

    • Iva P. kaže:

      Slične su, ali čini mi se da Pandora ima sve skuplje. U Pandori nema privjeska ispod 150 kn, a tu se može naći lijepih za manje od 10 dolara. 🙂

      Koji si naručila? 😀

  1. Maja kaže:

    Jako volim nakit ali samo od srebra, bizuteriju bas ne volim i ne nosim. Ovo mi je sve predivno, posebno narukvica iako su i prsten i nausnice takoder jako lijepi. Bojim se i otici na njihovu stranicu jer vec vidim da ce mi se svasta svidjeti ali svakako cu pogledati.

Odgovori

