Maybelline FitMe! Matte+Poreless tekući puder

Danas vam donosim recenziju Maybelline FitMe! Matte+Poreless tekućeg pudera o kojem se naveliko priča već tjednima. Na inozemnom tržištu ovaj puder dostupan je već neko vrijeme pa smo o njemu mogli čitati na mnogim stranim blogovima i portalima. Radi se o tekućem puderu koji je namijenjen normalnoj do masnoj koži lica, trebao bi prekriti sve nedostatke te dati mat izgled koži i zadržati ga tokom dana. Također, ovaj puder trebao bi izgledati prirodno na licu, iako ima solidnu prekrivnu moć.

DSC_0619

Maybelline FitMe! Matte+Poreless tekući puder dolazi u šest nijansi: Porcelain 110, Ivory 115, Classic Ivory 120, Buff Beige 130, Natural Beige 220 i Natural Buff 230.

U Americi je ovaj puder moguće pronaći u mnogo više nijansi, a neke od njih jako nedostaju u ponudi na našem tržištu. Kraće rečeno, mislim da izbor nijansi za naše tržište nije baš najsretniji, a vidjet ćete u nastavku i zašto to mislim.

DSC_0387

Za sebe sam odabrala nijansu Porcelain 110, koja je ujedno i najsvjetlija nijansa. Idealna bi mi bila kombinacija nijansi 110 i 115, no u redu je i nijansa 110 sama za sebe.

Puder dolazi u plastičnoj tubici, u količini od 30 ml. U Americi ovi puderi dolaze u staklenim bočicama s pumpicom, za što bih rekla da je praktičnije za korištenje. Ipak, nije loša ni ova plastična tubica jer puder možete u potpunosti iskoristiti. Plus je to što se ispod poklopca nalazi zaštitna folija pa vam se ne može dogoditi da kupite već ‘raskopan’ proizvod.

DSC_0633

Puder ima tekuću teksturu i lako se dozira. Što se tiče pigmentacije, tj. prekrivanja, ovaj puder ima vrlo dobro prekrivanje. Ako imate manje nepravilnosti na licu puder će ih sve prekriti, no ako imate većih problema s aknama, tada nemojte očekivati da će ovaj puder učiniti čuda. Također, puder je potrebno brzo razblendati kako ne biste imali fleke po licu. S jednim slojem pudera dobiva se solidno prekrivanje i rekla bih da je, ako nemate problema s kožom, taj jedan sloj dovoljan. Ako ipak imate potrebu nanijeti i drugi sloj pudera, nanesite ga u tankom sloju i to bi vam trebalo biti dovoljno. Ipak, moram napomenuti da puder ističe suhe dijelove lica. Ja imam nekoliko suhih dijelova na licu i možete vidjeti na fotografijama ispod da su oni vidljivi nakon nanošenja pudera. Preporučam da prije nanošenja ovog pudera kvalitetno pripremite lice nekim hidratantnim serumom. Ono što je odlično je da rumenilo odlično sjeda na puder i ravnomjerno se blenda, a da se puder pritom ne pomakne. Minus je to što puder oksidira i morate paziti kada ga nanosite i kada birate nijansu.

Trajnost mu je relativno dobra. Rekla bih da može izdržati 7-8 sati, no tada već možete primijetiti da na nekim dijelovima lica nedostaje malo pudera. Isto tako, lice neće biti matirano čitavo vrijeme, nakon nekoliko sati ćete se početi sjajiti, no taj problem se lako može riješiti nekim translucent matirajućim puderom u kamenu ili prahu.

DSC_0645DSC_0637

Na trećoj fotografiji možete vidjeti kako puder malo oksidira i kako se nakon nanošenja vidi razlika (na vratu). To ne predstavlja velik problem, no ipak bi mi bilo draže da puder ne oksidira. Zapravo, problem su nijanse koje nisu baš najbolje. Od šest nijansi koje sam imala priliku isprobati, nažalost niti jedna nije 100% prava za mene.

DSC_1026

bez pudera

DSC_1028

količina pudera dovoljna za jednu stranu lica

DSC_0003

sa puderom

Sastojci: Aqua / Water / Eau, Cyclohexasiloxane, Nylon-12, Isododecane, Alcohol Denat., Cyclopentasiloxane, PEG-10 Dimethicone, Cetyl PEG / PPG-10 / 1 Dimethicone, PEG-20, Polyglyceryl-4 Isostearate, Disteardimonium Hectorite, Phenoxyethanol, Magnesium Sulfate, Disodium Stearoyl Glutamate, HDI / Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, Titanium Dioxide, Methylparaben, Acrylates Copolymer, Tocopherol, Butylparaben, Aluminum Hydroxide, Alumina, Silica, Glycerin. May Contain: CI 77891 / Titanium Dioxide, CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides.

DSC_0388

DSC_0391

Količina: 30 ml
Cijena: cca. 55 kn
Gdje kupiti: sve drogerije (dm, Bipa, Muller, Kozmo)

* * *

Jeste li isprobale ovaj puder?
Koji biste tekući puder preporučile za normalnu do masnu kožu lica?

 

xoxo,

aa

*PR proizvod

 

Oglasi

2 thoughts on “Maybelline FitMe! Matte+Poreless tekući puder

  1. makeupparadis kaže:

    Meni je on baš sjeo…ne ističe mi suhe djelove kao tebi a nije mi ni oksidirao…bar to nisam primjetila..
    Postojanost mu je dosta Velika ,bar onoliko koliko meni treba (jedno radno vrijeme) … Tako da je Fitt me puder za mene jedan od boljih koje sam probala u zadnje vrijeme..

  2. Beauty & fashion kaže:

    Ovaj nisam probala, ali imala sam želju nakon što sam čula puno dobrih recenzija. Moram priznati da sam se nakon tvoje recenzije malo poljuljala u želji za isprobavanjem. Ne sviđa mi se što se vide suhi dijelovi nakon nanošenja 😯. Nekako mi se u zadnje vrijeme sve više sviđaju BB kreme jer su laganije. Inaće imam mješovitu do masnu kožu.

Komentiraj

