Kiehl’s Pure Vitality Skin Renewing Cream

Kiehl’s je u zadnje vrijeme vrlo popularan brend na našem tržištu, a relativno nedavno je u ponudu stigla i Pure Vitality Skin Renewing krema za lice. Izbirljiva sam kada su kreme za lice u pitanju jer zadnjih nekoliko godina imam malih problema s kožom lica i ne odgovara mi svaki proizvod koji isprobam, no ovu kremu sam se jako veselila isprobati.

No automatic alt text available.

Pure Vitality Skin Renewing krema nastala je u suradnji s prirodom. Po prvi put u svojoj povijesti proizvoda za njegu kože, Kiehl’s je spojio dva jaka sastojka koja se koriste u tradicionalnoj medicini – novozelandski Manuka med i korijen korejskog crvenog ginsenga. Pure Vitality Skin Renewing Cream ne sadrži parabene, mineralna ulja, sintetičke boje ni sintetičke mirise.

No automatic alt text available.

Radi se o obnavljajućoj kremi s formulom od 99,6% sastojaka prirodnog podrijetla koja spaja učinkovitost dvaju svjetski uvriježenih sastojaka za dobrobit kože – novozelandski manuka med i korijen korejskog crvenog ginsenga. Ova hidratantna krema pomaže koži pri sprječavanju gubitka vlage te istovremeno potiče njezino obnavljanje. Formulirana je u cilju postizanja optimalne funkcije i zdravog izgleda kože. Namijenjena je svim tipovima kože, svim dobnim skupinama te za dnevnu i noćnu njegu kože.

MOĆNI SASTOJCI PRIRODNOG PODRIJETLA

Korijen korejskog crvenog ginsenga – Smatra se da korijen korejskog crvenog ginsenga potiče i štiti metaboličke putove stanične energije koji starenjem počinju funkcionirati nepravilno ili usporeno. Osim toga, daje značajno bolji izgled umornoj koži, poboljšanu hidrataciju i funkciju zaštitne barijere kože te proizvodnju kolagena, smanjeno propadanje izvanstaničnog matriksa i sposobnost sprječavanja nastanka grube kože uslijed izlaganja UV zrakama.

Manuka med s Novog Zelanda – Cijenjen je zbog svojih umirujućih svojstava, a u usporedbi s drugim medom ima višu razinu polifenola i snažnije antibakterijsko djelovanje, što koži pomaže pri zaštiti od oksidacijskih oštećenja uzrokovanih onečišćenjem i izlaganjem UV zrakama. Uz to, pomaže pri obnavljanju oštećenja kože i održavanju razine vlage u njezinoj barijeri.

Image may contain: candles

Krema dolazi u staklenoj teglici, u količini od 50 ml. Ispod poklopca ima još jedan zaštitni poklopac, što je odlično jer nema prelijevanja kreme u poklopac. Uz kremu ne dolazi špatulica pa toplo preporučam da nabavite plastičnu špatulicu kojom ćete nanositi kremu, a time ćete izbjeći unošenje bakteriju s ruku u teglicu s kremom.

Neki kažu da je miris nježan, no ja bih rekla da je on srednje intenzivan i osjetit ćete ga čim otvorite teglicu. Iako je miris nešto intenzivniji, meni se sviđa i odgovara mi. Osim toga, miris se ne zadržava dugo na koži nakon nanošenja pa ne vjerujem da biste mogli imati problema radi njega.

Krema je bogata i dosta gusta, iako na prvu tako ne izgleda. Ipak, lako se razmazuje i relativno brzo se upija u kožu. Krema je toliko bogata da meni uz nju nije bio potreban serum. Za jedno nanošenje dovoljna je količina dva zrna graška, barem meni koja imam mješovitu kožu (masnija t-zona i suhi obrazi). Samim time što nije potrebna velika količina kreme za jedno nanošenje, ona se vrlo sporo troši i teglica od 50 ml može trajati dosta dugo. Obzirom na to da se radi o kremi brenda koji je u nešto višem cjenovnom rangu, smatram da je veliki plus to što vam jedna teglica kreme može trajati i do nekoliko mjeseci, naravno ovisno o tome koliko njege vaša koža traži.

Također, nešto vrlo važno za spomenuti jest to da mi je koža odlično reagirala na ovu kremu, nije mi izazvala prištiće niti bilo kakve iritacije. Krema ne sadrži parabene, mineralna ulja, sintetičke boje niti umjetne mirise. Nakon nanošenja nisam primijetila osjećaj zatezanja, peckanja niti bilo čega sličnog.

Ovu kremu sam koristila uglavnom navečer ili onim danima kada sam bila kod kuće. Testirala sam je i kao podlogu za makeup, no moj dojam je da mi je pretežak osjećaj na licu kada je tako nanesem.

Rezultati koje obećava ova krema:

  • skin felt immediately comforted – S ovim se slažem! Zaista je vrlo ugodan osjećaj na koži odmah nakon nanošenja kreme.
  • skin felt nourished in 1 week – Nikakve ogromne promjene nisam primijetila na koži, no može se primijetiti da je koža zdrava i dovoljno nahranjena i hidratizirana.
  • smoother, more refined skin in 4 weeks – Slažem se, koža je na dodir glatka i meka.

Image may contain: candles

No automatic alt text available.

Image may contain: one or more people and close-up

Image may contain: one or more people and close-up

SastojciAQUA / WATER, PROPANEDIOL, GLYCERIN, DICAPRYLYL ETHER, UNDECANE, GLYCERYL STEARATE, LAUROYL LYSINE, HYDROGENATED LECITHIN, TRIDECANE, CETEARYL ALCOHOL, CHENOPODIUM QUINOA SEED EXTRACT, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER / SHEA BUTTER, MEL EXTRACT / HONEY EXTRACT, MICA, PANAX GINSENG ROOT EXTRACT, CERA ALBA / BEESWAX, TOCOPHEROL, SCLEROTIUM GUM, XANTHAN GUM, CEDRUS ATLANTICA BARK OIL, SALICYLIC ACID, POTASSIUM SORBATE, LEUCONOSTOC/RADISH ROOT FERMENT FILTRATE, GLYCINE SOJA OIL / SOYBEAN OIL, CANANGA ODORATA FLOWER OIL, VANILLA PLANIFOLIA FRUIT EXTRACT, ADENOSINE, BULNESIA SARMIENTOI WOOD OIL, CITRUS AURANTIUM DULCIS (ORANGE) PEEL OIL, CITRIC ACID, PELARGONIUM GRAVEOLENS FLOWER OIL, LIMONENE, BENZYL, BENZOATE, FARNESOL, LINALOOL, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL / SUNFLOWER SEED OIL

No automatic alt text available.

Zadovoljna sam ovom kremom i, ako ste u prilici priuštiti si Kiehl’s kozmetiku, svakako je isprobajte. Ugodno sam se iznenadila njome jer sam očekivala i negativnu reakciju kože, no moja koža je odlično reagirala i zavoljela ovu kremu.

Količina: 50 ml / 70 ml
Cijena: 450 kn / 570 kn
Gdje kupiti: Kiehl’s prodajna mjesta – City Center one Zagreb West, Arena Centar Zagreb, City Center one Split

* * *

Jeste li isprobale ovu kremu?
Koji biste mi Kiehl’s proizvod preporučile?
❤

 

xoxo,

aa

 

*PR proizvod

 

Oglasi

2 thoughts on “Kiehl’s Pure Vitality Skin Renewing Cream

Komentiraj

