ESSENCE Happy 15th Birthday! – live.laugh.celebrate

Essence ove godine slavi svoj 15. rođendan! #15pinkyears #celebratelifeinpink

 photo DSC_0144_zpsp4urrtdw.jpg

Ispričat ću vam vrlo kratku priču kako sam ja zavoljela Essence kozmetiku i kada sam je prvi put isprobala. Makeup sam počela otkrivati krajem osnovne škole, a skoro svaki veliki odmor prijateljice i ja koristile smo za ˝bijeg˝ u dm. Nisam se smjela mnogo šminkati pa mi je vrh bilo prozirno sjajilo za usne, no nema veze, s tim sam tada bila i više nego sretna. Džeparac je služio za užinu u školi i za pokoju nagradu za dobivenu odličnu ocjenu, koja je bila u obliku Essence sjajila za usne ili laka za nokte. Sjećam se da sam s prijateljicama jednom čak i preskakala ogradu školskog dvorišta, kako bismo otišle na kiosk po časopis uz koji se na poklon dobivao jedan Essence lak za nokte. Mogle smo dobiti kaznu, no očito je važniji bio taj lak za nokte. Mladost – ludost. 🙂

 photo DSC_0208_zpskkbtjfhh.jpg photo DSC_0220_zpszmaxoz1p.jpgDSC_0094

U svojim osnovnoškolskim i srednjoškolskim danima sam većinom koristila Essence kozmetiku jer si drugu nisam mogla priuštiti, a sada Essence kozmetiku koristim jer zaista imaju odličnu ponudu i većina proizvoda je mnogo kvalitetnija nego što se prema cijeni može zaključiti. Mislim da je Essence kozmetika pravi dokaz da i nešto povoljno može biti odlično.

Baš sam nedavno bacila u smeće dvije Essence palete sjenila koje, prema mojoj procjeni, datiraju iz razdoblja od 2002. do 2005. godine. Naravno, te palete odavno nisam koristila, no čuvala sam ih iz nekog neobjašnjivog razloga.

* * *

Za svoj 15. rođendan Essence je na police drogerija donio trendovsku kolekciju Live.Laugh.Celebrate! U kolekciji su se našle dvije palete (4-manja i 8-veća) koje same možete popuniti nijansama koje vam se sviđaju. Zanimljivo je to što u paletu ne morate staviti samo sjenila za oči (10 nijansi), već postoje i highlighter, transparentan kompaktan puder, baza za usne, puder za usne (2 nijanse) i svjetlucavo rumenilo. Znači, u jednu paletu možete staviti više-manje sve što vam treba.

 photo DSC_0277_zpsh3zjxw0z.jpg

 photo DSC_0282_zps7hvirexn.jpg

L-D: 03 life is beautiful, 07 the sun is shining, 02 everybody dance now!, 06 celebrate good times

 photo DSC_0286_zpsnsydsp1c.jpg

Nijansa 02 everybody dance now! zapravo nije sjenilo za oči, već puder za usne, no ja sam je koristila kao rumenilo i u tu svrhu odlično funkcionira. Pigmentiranost svih nijansi je zaista odlična i ako ćete, kao ja, koristiti puder za usne kao rumenilo, pazite da ne pretjerate jer je ono pigmentiranije od svih ostalih nijansi.

* * *

Sretan 15. rođendan ESSENCE!
Željno iščekujem nove proizvode i nove limitirane kolekcije.

Koliko dugo vi koristite Essence kozmetiku? Koji vam je proizvod najdraži?

 xoxo,aa

 

*PR proizvodi uključeni
Oglasi

Komentiraj

