[Recenzija] OLIVAL Natural Deo Krema – Ružmarin & Limun, Antibacterial – Čajevac

Pravo vruće ljeto je ovdje i vjerojatno ne postoji nitko sretniji od mene jer obožavam ove iznadprosječno tople dane. Ne bi mi smetalo da ljeto traje cijelu godinu. Eto, ovih dana je vrijeme takvo da jednostavno ne mogu izaći iz kuće bez dezodorana, a u zadnjih godinu dana koristim ili roll-on ili deo kremu jer su mi jednostavniji za korištenje od dezodorana u spreju.

Već nekoliko mjeseci testiram Olival Natural deo kreme, a danas vam mogu prenijeti svoje detaljno mišljenje o njima. Isprobala sam dvije varijante, a to su Natural deo krema Ružmarin i limun i Natural deo krema Antibacterial – čajevac.

˝Olival Natural deo krema dolazi u 5 varijanti, a to su: Natural deo krema Ružmarin i limun, Natural deo krema Menta i lavanda, Natural deo krema Antibacterial – čajevac, Natural deo krema Zeleni čaj te Natural deo krema Sensitive rose. Proizvod je 100% prirodan i pogodan je i za najosjetljiviju kožu jer ne sadrži potencijalne iritanse poput alkohola, konzervansa, parabena, aluminija, sintetskih mirisa i boja. Tvrtka Olival, prva je u Hrvatskoj certificirala svoju kozmetiku prestižnim certifikatom NATRUE. Ovaj certifikat jamči visoku kvalitetu i prirodno porijeklo svih sirovina. Također, proizvodi nisu testirani na životinjama.˝

Inače nemam problema sa dezodoranima niti deo kremama, no vrlo sam izbirljiva kada se radi o mirisima dezodorana. Deo kreme imaju lagan miris (ružmarin je nešto intenzivniji od čajevca), tekstura im je takva da se vrlo lako nanose i relativno brzo se upiju u kožu te ne ostavljaju tragove na odjeći (treba ih nanositi u tankom sloju). Natural deo krema neće zaustaviti znojenje već će neutralizira miris znoja i moći ćete biti mirni cijeli dan. Drugačije rečeno, deo krema će spriječiti neugodne mirise, ali ne može kontrolirati to koliko ćete se znojiti.

˝Soda bikarbona (natrijev hidrokarbonat) u obliku kristalnih mikročestica prilagođenih za aplikaciju preko kože, aktivna je tvar u formulaciji deo krema te izvrsno neutralizira znoj i neugodan miris kao popratnu pojavu znojenja. Eterična ulja djeluju antibakterijski, koži daju ugodan miris, a dugotrajnost i produženi učinak djelovanja osigurava uljna podloga: karite maslac i kokosovo ulje. Prednost ove formulacije je istovremeno dezodoriranje, njega i hidratizacija kože tijekom cijelog dana. Pomno usklađeni 100% prirodni sastojci namijenjeni su i najosjetljivijoj koži.˝

Natural deo krema Ružmarin i limun* – svojim blagim antiseptičkim učinkom sprječava razvoj mikroorganizama i neugodnih mirisa uz osvježavajuću citrusnu notu.

Natural deo krema Antibacterial – Čajevac* – namijenjena je osobama koje se pojačano znoje, bave se sportom ili su izložene dodatnim naporima. Dugo traje i neutralizira miris znoja. Sadrži ulja kokosa i čajevca. Djeluje antibakterijski.

Tekstura deo kreme je više nalik gušćem gelu nego kremi te je najbolje nanositi je u tankom sloju jer ćete tako izbjeći da vam ostavi tragove na odjeći.

Pošto sam isto iskustvo imala s obje varijante deo kreme koje sam isprobala moji dojmovi vrijede za oba proizvoda.

MOJI DOJMOVI:

Pakiranje je dosta praktično, jedino je malo teže doći do proizvoda kada ste već pri kraju tubice, no to je normalno za proizvod u takvom pakiranju pa to nije zamjerka. Sam proizvod se relativno sporo troši, što može biti samo plus.

A sada slijedi moje iskustvo s ovim proizvodima. Naime, prva dva tjedna korištenja sam bila naprosto ODUŠEVLJENA ovim deo kremama i govorila sam da nisam isprobala bolji dezić. Proizvod je držao odlično tokom cijelog dana, čak i u onim danima u kojima sam bila u pogonu skoro 10 sati u komadu (ok, moram priznati da imam sreću što se ne znojim puno). Koristila sam ga čak i odmah nakon depilacije. Zaista sam bila oduševljena! Miris im je lagan i to mi je odgovaralo jer se nije kosio sa mirisom parfema. Kada deo kreme nanesete u tankom sloju one se vrlo brzo upiju i nema nikakvih tragova na odjeći.

Ipak, nažalost, nakon dva tjedna korištenja počelo se događati nešto čudno i prvih nekoliko dana nisam shvaćala u čemu je stvar. Odjednom me užasno počelo svrbjeti i peći područje ispod pazuha. Na koži mi se pojavilo nešto što bih opisala kao malo jaču opekotinu od sunca. Nekoliko dana zaredom je situacija bila takva da nisam mogla normalno držati spuštenu ruku, a o korištenju dezodorana da i ne govorim. Ne znam točno o čemu se radilo, no znam da sam na tjedan dana prekinula korištenje Olival deo kreme, par dana nisam koristila nikakve dezodorane, a nakon toga sam koristila Garnier Mineral Action Control Thermic 72h roll-on.

Nakon dva tjedna pauze od Olival deo kreme ponovno sam je počela koristiti i ponovno mi je bila ODLIČNA. Ali, priča se nakon tjedan-dva ponovila i nakon toga više nisam znala što da radim s tim.

Sada Olival deo kreme koristim u onim danima kada znam da ću morati biti aktivna cijeli dan jer znam da će odraditi odličan posao i da me neće ˝ostaviti na cjedilu˝, no više ih ne koristim na svakodnevnoj bazi i sada je sve u redu.

Sastojci Antibacterial – Čajevac:

Sodium Bicarbonate, Cocos Nucifera Oil, Butyro-spermum Parkii Butter, Cera Alba, Lanolin, Cetyl Palmitate, Caprylic/Capric Triglyceride, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Citrus Limon Leaf Oil, d-Limonene.

Sastojci Ružmarin i limun:

Cocos Nucifera Oil, Sodium Bicarbonate, Caprylic/Capric Triglyceride, Cera Alba, Lanolin, Cetyl Palmitate, Citrus Limon Leaf Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, d-Limonene, Linalool.

ZAKLJUČAK:

Iako moje iskustvo s ovim proizvodima nije bilo u potpunosti savršeno, i dalje bih preporučila svima da isprobaju Olival Natural deo kreme jer je vjerojatnost da će one postati vaš novi omiljeni dezić vrlo, vrlo velika. Moje tople preporuke za ove proizvode! Ako vam se dogodi nešto slično kao meni, jednostavno prestanite deo kremu koristiti na dnevnoj bazi i vjerujem da će problem biti riješen, baš kako je i moj problem riješen i sada i dalje jako volim ove deziće.

Količina: 50 g
Cijena: oko 30 kn
Gdje kupiti: u svim drogerijama (dm, Bipa, Muller), u svim opremljenijim prodavaonicama (Konzum …)

* * *

Jeste li isprobale neku od Olival Natural deo krema?
Koristite li radije dezodorane u spreju, roll-on ili u kremi?

xoxo,

 

aa

 

*PR proizvodi

Oglasi

4 thoughts on “[Recenzija] OLIVAL Natural Deo Krema – Ružmarin & Limun, Antibacterial – Čajevac

  1. Helena kaže:

    Nisam probala Olivalove jer nisam bila u Hr neko vrijeme, Ali Sam stalno u potrazi za dobrim natural dezicem. Probala sam Jason, Tisserand, Biobaza, I Jos neke kojih se ne mlvut sjetiti imena jer su one time buy.
    Od ovog sto sad koristim, lavanda, primjetila Sam jedan Dan crvene mrlje, ne mogu reci da me je peklo, Ali Sam pratila situaciju. Znam da treba oprezno s esencojalnim uljima I koristim ih svakodnevno.
    Mislim da mi se to dogodilo nakon brijanja pazuha, I vrlo aktivnog Dana, nije se ponovilo I proslo je.
    Svakako cu kupiti olival next. Inace , nijedan od na edenih dezica me nije stitio cijeli Dan, Jos Sam u potrazi!

    • Helena kaže:

      Primjetila Sam da je jedini nacin s prirodnim dezicima da te stite od neugodnih mirisa je da ih se nosi sa sobom I svakih par sati in nanijeti ako je vruce ili je aktivan Dan.
      Ah sad, nema druge ako se zele izbjeci sinteticki sastojci I antiperspiranti.

Komentiraj

